مرگ مرموز نوعروسی که مدام از سوی خانواده شوهر شکنجه می شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دختر جوان که درتاکسی با پسرجوانی آشنا شده و به او دل بسته بود چند ماه پس ازعروسی به طورمشکوکی درخانه‌اش جان سپرد. این درحالی است که خانواده‌اش مدعی هستند او مدتی قبل از مرگ به دوست صمیمی‌اش گفته بود ازسوی شوهرش و خانواده او تحت شکنجه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روزنامه ایران نوست: دختر جوان که درتاکسی با پسرجوانی آشنا شده و به او دل بسته بود چند ماه پس ازعروسی به طورمشکوکی درخانه‌اش جان سپرد. این درحالی است که خانواده‌اش مدعی هستند او مدتی قبل از مرگ به دوست صمیمی‌اش گفته بود ازسوی شوهرش و خانواده او تحت شکنجه است.

ghatl-12چند روزقبل مرد میانسالی با اورژانس تماس گرفت و درخواست کمک کرد. به‌ دنبال این تماس امدادگران راهی محل مورد نظرشده و پس ازبررسی‌های لازم اعلام کردند عروس جوان حدود سه ساعت قبل جان سپرده است..
به‌ دنبال اعلام این خبربه پلس، تحقیقات جنایی دراین باره آغاز شد. پدر شوهر «هدیه» به مأموران گفت: «پسرم دیشب درمحل کارش شیفت بود. امروزصبح پسر دیگرم که در طبقه بالای ما زندگی می‌کند خبرداد که حال عروس‌مان بد شده است. به همین خاطرخیلی سریع به سراغ عروسم که در طبقه بالای ما زندگی می‌کند رفتم. اما او نفس نمی‌کشید. به همین خاطر خیلی سریع با پسرم و اورژانس تماس گرفتم.
از سوی دیگر به‌ دنبال این اظهارات و همزمان با انتقال جسد زن جوان به پزشکی قانونی، درحالی که تحقیقات جنایی دراین باره آغازشده بود خانواده هدیه به دادسرای جنایی تهران رفته وضمن شکایت ادعای متفاوتی درباره مرگ دخترشان اعلام کردند. مادر هدیه به بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران گفت: دخترم ودامادم مدتی قبل در تاکسی با هم آشنا شده و ازدواج کردند. اما هدیه هرچند وقت یکبار از اخلاق شوهرش و خانواده او شکایت می‌کرد اما موضوع را جدی نمی‌گرفتیم. تا اینکه این اتفاق هولناک افتاد.

وی درادامه اظهارداشت: ما مطمئنیم که هدیه کشته شده چرا که حرف‌های پدرشوهرش ضد و نقیض است.
از طرفی چند وقت قبل یکی از دوستان دخترم به سراغم آمد و گفت که هدیه برایش تعریف کرده که شوهرش و پدرشوهر و برادر شوهرش او را مدام شکنجه داده و چندین بارهم داخل حمام خانه زندانی‌اش کرده‌اند. حتی یکبار او را دو روز در حمام حبس کرده و خواسته بودند دست به خودکشی بزند. حتی هدیه برای دوستش تعریف کرده بود که از خانواده شوهرش اطلاعاتی دردست دارد که می‌خواهد آنها را گزارش دهد. اما ناگهان دخترم بدون هیچ دلیلی فوت کرد. من مطمئن هستم که دخترم قربانی جنایت هولناک خانواده شوهرش شده است. شوهر دخترم همیشه شب‌ها خانه بود، اما چرا آن شب خانه نبود. آنها واقعیت را کتمان می‌کنند.به‌ دنبال اظهارات زن میانسال بازپرس جنایی دستور تحقیقات ویژه برای رازگشایی از مرگ مرموز نوعروس جوان را صادر کرد.

tel final1

Share