نیکفر با انتقاد از برخی سخنان

مدیرکل سیاسی استانداری گیلان نباید در کارهای سیاسی دخالت کند/مشکل مردم گرفتن حقوقی نجومی توسط برخی از مدیران است/ مگر تفاوت استعداد و هوش یک مدیر با زیرمجموعه خود تا چه اندازه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آستانه صبر تحمل هر فردی تا اندازه‌ای است، مطرح کرد: مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گیلان با توجه به سمت خود در استانداری نباید در کارهای سیاسی دخالت کند و باید جایگاه خود را بشناسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، ذبیح نیکفر در مورد اظهارات اخیر مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان که دریافت فیش‌های حقوقی نجومی مدیران را حق مدیران دانست، اظهار داشت: وی باید در مورد سخنان اخیر تکلیف خود را روشن و یا مدارک قانونی ارائه کند.nikfar_2016-09-18_13-29-15

وی با بیان اینکه اگر دریافت حقوق‌های نجومی مدیران حق آنان است پس حق مردمی که در پیروزی انقلاب سهم داشتند و در حال حاضر از بسیاری امکانات جهت امرار معاش محروم هستند کجاست؟ گفت:  مگر تفاوت استعداد و هوش یک مدیر با زیرمجموعه خود تا چه اندازه است که مدیران تا این اندازه حقوق دریافت می‌کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تفاوت حقوق و مزایای یک کارمند در مقابل مدیری که فیش‌های حقوقی نجومی دریافت می‌کند، تصریح کرد: یک مدیر چند برابر کارمند کار می‌کند که این مقدار حقوق دریافت می‌کند؟

وی با تاکید بر اینکه در دنیا چه الگویی وجود دارد که این مدیران و مسئولان از آنها الگو می‌گیرند، خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان و مدیران در ایران ۳۷ برابر بیشتر از افرادی که تحت عنوان مشاغل سخت در اجتماع کار می‌کنند حقوق دریافت می‌کنند.

نیکفر با بیان اینکه بهتر آن‌ است که مدیران استانداری به وظایف خود عمل کنند و در کاری که مربوط به وی نیست دخالت نکنند، مطرح کرد: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان در مورد اینکه دریافت فیش‌های حقوقی نجومی حق مدیران است باید استنادهای قانونی ارائه کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دریافت حقوق‌های نجومی مدیران مسائلی مربوط به دولت است و باید توسط قانون برطرف شود، گفت: مشکل مردم گرفتن فیش‌های حقوقی نجومی توسط برخی از مدیران است.

وی با بیان اینکه فرافکنی در سخنرانی‌ها و از این دولت و آن دولت سخن گفتن گره‌ای از مشکل مردم باز نمی‌کند، تصریح کرد: تهیه اسناد، مدارک و مستندات و برخورد قوه قضائیه با افرادی که فیش‌های حقوقی نجومی دریافت کردند مشکل را برطرف می‌کند.

عضو فراکسیون صنایع دستی و گردشگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افرادی که این دولت و آن دولت می‌کنند چنانچه مدارکی در دست دارند ارائه کنند، گفت: با ارائه مدارک توسط افرادی که ادعا می‌کنند باید در هر دولتی که دریافت فیش‌های حقوقی نجومی انجام شده برخورد شود خیلی از مسائل روشن می‌شود.

نیکفر با بیان اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد و باید برای رفع مشکلات راه چاره‌ای اندیشیده شود، مطرح کرد: افرادی که این‌طور صحبت و سخنرانی می‌کنند از محرومیت افراد در جامعه و از وضعیت کنونی مردم اطلاعی ندارند.

عضو فراکسیون صنایع دستی و گردشگری مجلس شورای اسلامی با اشاره با اینکه برخی از مردم در جامعه توانایی تهیه مایحتاج اولیه زندگی خود را ندارند، گفت: چگونه است که مدیرکل سیاسی استانداری گیلان ادعا می‌کند دریافت فیش‌های نجومی حق است؟

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهدا و خانواده‌های شهدا و افرادی که در پیروزی انقلاب سهم بسزایی داشتند، تصریح کرد: تاکنون چه کارهایی برای این افراد انجام داده‌ایم؟

نیکفر با اشاره به جانبازانی که قسمتی از وجود خود را از در دفاع از انقلاب و پاسداری از میهن اسلامی دست داده‌اند و  جانبازان شیمیایی و قطع نخاعی‌هایی که  سالهاست در روی تخت بیمارستان خوابیده‌اند، گفت: حق این عزیزان کجاست و تاکنون چه کاری برای آنها انجام داده‌ایم؟

وی با تاکید براینکه جانبازان شیمیایی، قطع نخاعی و سایر جانبازان که به دلایل مختلفی بر روی تخت بیمارستان خوابیده‌اند می‌توانستند جایگاه حقوقی مثل من و مدیران دولتی در جامعه داشته باشند، افزود: پس حق اینها کجاست؟

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آستانه صبر تحمل هر فردی تا اندازه‌ای است، مطرح کرد: مدیرکل سیاسی و انتخابات استان گیلان با توجه به سمت خود در استانداری نباید در کارهای سیاسی دخالت کند و باید جایگاه خود را بشناسد.

tel final1

Share