در جلسه شورای اداری شفت مطرح شد:

مدیران حق ندارند بر سر مردم منت بگذارند/استفاده از وسایل گرمایشی نفت سوز در ۱۱ آموزشگاه شهرستان شفت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا محسنی، فرماندار شفت خطاب به رواسای ادارت گفت: ادارات مجموعه خود را بشناسند، ردیف اعتبارات را بدانند، پیگیر باشند، بیکار ننشینند و فقط منتظر اعتبارات نباشند بلکه کار کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان شفت در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: تا ۲۲ بهمن فضای شهر شفت تغییرات ویژه ای خواهد کرد.mohseni_2016-09-23_20-48-08

 به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت، محمدرضا محسنی فرماندار شفت ضمن تقدیر از امام جمعه و نماینده شهرستان شفت گفت: دغدغه فرهنگی بسیار مهم است و من در اولین جلسه شورای اداری این موضوع را مطالبه می کنم.

وی به عمر سه ساله دولت تدبیر و امید و عملکرد آن پرداخت و تصریح کرد: کارهای بزرگ دولت روحانی شامل رشد اقتصادی، کاهش تورم، ارزش پول ملی، افزایش صادرات نفتی، ارتقاء سطح ارتباطات دیپلماسی می باشد.

فرماندار از حضور دو ماهه اش در شهرستان شفت گفت و افزود: با کمک دستگاه اجرایی کارهای بزرگی شامل پاکسازی آب بندان ملاسرا از سنبل آبی، بهبود آب شرب، تقویت ترانس برق و آسفالت راه ها انجام دادیم.

محسنی خطاب به رواسای ادارت گفت: ادارات مجموعه خود را بشناسند، ردیف اعتبارات را بدانند، پیگیر باشند، بیکار ننشینند و فقط منتظر اعتبارات نباشند بلکه کار کنند.

فرماندار شفت اظهار داشت: مدیران برای انجام کار مردم حق ندارند منت بر مردم بگذارند بلکه کار وظیفه است.

وی مدیران را الگوی کارکنان خواند و افزود: ساعات کاری و رعایت نظم و انضباط باید سر لوحه کارها باشد.

فرماندار شهرستان شفت از مدیران خواست تا برنامه محور باشند و برنامه و گزارش کاری خود را اعلام کنند.

محسنی به مدیران پیشنهاد داد که از پیمانکاران بومی شهرستان که قدرت اجرایی بالایی دارند برای انجام پروژه هایشان استفاده کنند.

نماینده دولت در شهرستان شفت ضمن تشکر از اصحاب رسانه به جهت همکاری و پوشش خبری در مدت حضورش در شفت گفت: روسای ادارات در روز سه شنبه در ادارات خود پاسخگوی مردم باشند و شفاف و منطقی با مردم صحبت کنند.

وی پوست اندازی در بخش فرهنگی را خواستار شد و افزود: به فرهنگ شهر توجه و از صاحبان قلم و اهل فکر در ترویج فرهنگ استفاده بیشتری شود.

محسنی تاکید کرد: نباید به مسائل فرهنگی بی تفاوت باشیم و دستگاه های فرهنگی باید پای کار باشند.

فرماندار شفت در پایان از جهاد کشاورزی درخواست کرد تا از نانوایی ها بازرسی شود.

گزارش عملکرد شهرداری شفت

photo_2016-10-21_13-25-37گفتنی است در ابتدای این جلسه احمدی شهردار شفت به تحولات صورت گرفته در چند وقت اخیر اشاره کرد و گفت: توانستیم با همکاری فرماندار و نماینده تحول بزرگی در بخش عمرانی در شهرستان شفت داشته باشیم.

وی از اسفالت کوچه های شفت٬ اجرای پروژه سر پوشیده کردن رودخانه زهکش٬ ساماندهی رودخانه داخل شهر و لایروبی انها و نیز از ایجاد یک میدان جدید در شهر شفت خبرداد.

استفاده از وسایل گرمایشی نفت سوز در ۱۱ آموزشگاه شهرستان شفت

در ادامه این جلسه ریاست اداره آموزش و پرورش با اشاره به محروم بودن شهرستان شفت اظهار کرد: این شهرستان فاقد هنرستان فنی و حرفه ای است و مدارس نیز هوشمند سازی نشده اند.

نجفی با اشاره به اینکه یازده آموزشگاه شهرستان با استفاده از وسایل گرمایشی نفت سوز محیط کلاس ها را گرم می کنند متذکر شد: شانزده آموزشگاه سطح شهرستان نیز از شوفاژ با سوخت گازوئیل استفاده می کنند.

وی از برگزاری همایش پدافند غیر عامل در داخل شهر توسط دانش اموزان در ۸ آبان خبر داد و گفت: شهرستان شفت فاقد پژوهش سرا است.

هیئت امنای مساجد باید صلاحیت اخلاقی برخوردار داشته باشند

امام جمعه شهرستان شفت نیز در این جلسه گفت: شفت شهر عالم پرور است پس نماز جماعت باید باشکوهتر برگزار شود.

حجت الاسلام هاشمی یکی از معضلات مساجد شهرستان را به عملکرد هیئت امنای مساجد نسبت داد و گفت: امام جمعه نمی تواند به تنهایی هیئت امنای مساجد را انتخاب کند٬ هیئت امنای مساجد باید از دلسوزان نظام بوده و از صلاحیت اخلاقی برخوردار باشند.

وی ادای فریضه نماز جمعه را یک تکلیف دانست و گفت: نماز جمعه نماز حکومتی است و فقط جنبه عبادی ندارد بلکه جنبه سیاسی نیز دارد.

هاشمی از رئیس آموزش و پرورش خواست تا اقامه نماز را در مدارس در اولویت قرار دهند.
وی با تاکید بر زیباسازی معنوی محیط شهر اظهار کرد: تابلوی نماز و احادیث مربوط به نماز در این شهرستان برای ادوار گذشته است.

امام جمعه شفت با تاکید بر ضرورت تکریم به ارباب رجوع گفت: با مردم طوری برخورد نکنید که به ما بگوید فکر کردم رئیس فلان اداره فلفل خورده که تند برخورد می کند.

.tel final1

Share