مدیر مخابرات منطقه گیلان در جلسه شورای اداری

مخابرات گیلان در اجرای پروژه فیبر نوری وضعیت بسیار مناسبی دارد/ برای رسیدن به سود بیشتر نباید اخلاق را قربانی کنیم/با اجرای وظایف، رتبه و جایگاه برتر را از آن خود سازیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا خضردوست با اشاره به پروژه FTTH و FTTB افزود: وضعیت مخابرات گیلان در اجرای پروژه فیبر نوری بسیار مناسب است و معتقدیم با اجرای پروژه FTTH و ارائه خدمات از بستر فیبر نوری ،کیفیت و تنوع خدمات رسانی نیز بیشتر می شود و موجب رضایتمندی مشترکان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای اداری مخابرات منطقه گیلان با حضور معاونین،مدیران و روسای ادارات مخابرات شهرستانها، به ریاست مهندس خضردوست برگزار شد.pic-1012

رضا خضردوست با تسلیت ایام عزای حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و بزرگداشت یاد شهدای مظلوم کربلا ،شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، به تبیین جایگاه مخابرات استان ها پس از یکپارچه سازی پرداخت و از همه همکاران تقاضا کرد با توجه به پخش کلیپ ره نگاشت پنج ساله تحول شرکت مخابرات ایران،نسبت به اهداف و نقشه راه در پیش رو، اطلاعات جامع و تسلط کامل داشته باشند و برای رسیدن به هدف عالیه شرکت ،از هیچ کوششی دریغ نورزند.

مدیر مخابرات منطقه گیلان با اذعان بر توانایی بالقوه کارکنان و امکانات بالفعل شرکت مخابرات افزود: همه باید با همدلی و همزبانی فعل خواستن را با قدرت و اراده قوی تکرار کنیم و با اجرای وظایف، رتبه و جایگاه برتر را از آن خود سازیم.

وی در ادامه با اشاره به پروژه FTTH و FTTB افزود: وضعیت مخابرات گیلان در اجرای پروژه فیبر نوری بسیار مناسب است و معتقدیم با اجرای پروژه FTTH و ارائه خدمات از بستر فیبر نوری ،کیفیت و تنوع خدمات رسانی نیز بیشتر می شود و موجب رضایتمندی مشترکان خواهد شد.

خضردوست با بیان اینکه هزینه کابل مسی نسبت به هزینه فیبر تفاوت بالایی دارد، از معاونین و همه مدیران خواست ارائه خدمات بر بستر فیبر نوری را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ۱۲ شرکت FCP در حوزه تلفن ثابت مشغول فعالیت هستند یادآور شد که همه باید رقابت سالم را در سرلوحه امور خود قرار دهیم و برای رسیدن به سود و نفع بیشتر نباید اخلاق را قربانی کنیم و رعایت اخلاق حرفه ایی و اسلامی باید در اولویت همه کارها قرار گیرد.

در این جلسه هر یک از معاونین و روسای ادارات مخابرات ۱۶ شهرستان ،نظرات و دیدگاههای خود را درخصوص نقاط ضعف و قوت انجام کار در حوزه خدمت خود ارائه و به تبادل نظر پرداختند.

tel final1

Share