فرماندار ماسال خبرداد:

ماسال مسئولیت پشتیبانی ۷۰۰ زائر پیاده اربعین را عهده دار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی مناسب جهت جمع آوری کم های مردمی در زمینه ی بازسازی عتبات و عالیات، گفت: شهرستان ماسال مسئولیت پشتیانی ۷۰۰ زائر کاروان پیاده ی اربعین حسینی را عهده دار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال، محمود قاسم نژاد در جلسه پشتیبانی از ستاد بازسازی عتبات و عالیات و کاروان پیاده روی اربعین حسینی با بیان اینکه ایرانیان در اعصار مختلف در بازسازی عتبات عالیات پیشتاز بوده اند افزود: این موضوع از عشق و ارادت مردم این دیار به ائمه ی اطهار نشات می گیرد.ghasemG_4561

وی اخلاص مردم در کمک به بازسازی عتبات و عالیات را ستودنی دانست و ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی ادارات، هیئت امنای مساجد، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران با ستاد عتبات عالیات  بتوان کمک های مردمی را در این زمینه بسیج کرد.

فرماندار ماسال با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب در زمینه ی جمع آوری کمک های مردمی جهت بازسازی عتبات و عالیات از سوی شوراهای اسلامی و هیئت امنای مساجد، گفت: در صورت اطلاع رسانی دقیق، مردم همواره در انجام چنین اقداماتی پیشتاز خواهند بود.

قاسم نژاد با اشاره به استقبال گسترده ی مردم جهت حضور در کاروان پیاده ی زائرین اربعین حسینی، بر لزوم اخذ گذرنامه جهت حضور در پیاده روی اربعین تاکید کرد و گفت: با توجه به تهدیدات موجود در کشور عراق باید نظم و قانونمندی لازم جهت سفر به این کشور رعایت شود.

وی میل و رغبت گسترده ی مردم به حضور در پیاده روی اربعین حسینی را  زمینه ساز افزایش و رشد شمار زائرین ایرانی اربعین حسینی دانست و اظهار داشت: به همین علت و با توجه به افزایش شمار زائرین، نظام جمهوری اسلامی نیز در زمینه های مختلف امنیتی و امکانات مورد نیاز زائران با دولت عراق همکاری می کند.

فرماندار ماسال با اشاره به جلسات هماهنگی که در خصوص پشتیبانی از کاروان پیاده زائران اربعین از سوی استانداری برگزار شده است افزود: در همین راستا شهرستان ماسال مسئولیت پشتیبانی امکانات ۷۰۰ زائر پیاده ی اربعین را عهده دار شده است.

قاسم نژاد با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب جهت جمع آوری کمک های مردمی در این زمینه از هیئت امنای مساجد شهرستان، خواست: از ظرفیت مراسم های عزاداری ماه محرم برای هدایت کمک های مردمی به خوبی بهره بگیرند.

هماهنگی جهت برگزاری پرشکوه  و منظم عزادری های ماه محرم و ویژه برنامه ی شام غریبان از دیگر مسائلی بود که فرماندار ماسال به آن اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری هیئت امنای مساجد شهرستان، ویژه برنامه ی شام غریبان ماسال با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود.

tel final1

Share