در جلسه شورای اداری شهرستان تالش

فرماندار: تالش تبدیل به شهر بنرها شده است/معرفی مسئولان جدید شهرستان تالش+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار تالش همچنین از تبدیل شدن فضای شهرها به خصوص شهر تالش برای انواع پیامهای بنری انتقاد کرد و تالش را شهر بنرها خواند. فتح اللهی نصب پیام تبریک برای افراد و قبولی دانشگاه و انتصاب را خارج از شان این شهر و شهرستان توصیف و خواستار دقت بیشتر شهرداری تالش در این مورد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای اداری شهرستان تالش ظهر روز سه شنبه ۶ مهر برگزار شد.

فرماندار تالش: خودروهای اداری در خارج از ساعات اداری توقیف شوند/ تالش تبدیل به شهر بنرها شده است%d8%b4%d9%88%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d9%84%d8%b4-7

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از تالش, علی فتح اللهی در این جلسه با تاکید بر اهمیت سرشماری نفس و مسکن بر آمادگی ادارت برای شروع مرحله دوم تاکید کرد.

وی نتایج این سرشماری را برای تصمیم گیری های ۱۰ سال آینده کشور مهم توصیف کرد که در آن از دو روش مراجعه حضوری و ثبت نام اینترنتی استفاده می شود.

فرماندار تالش همچنین از تبدیل شدن فضای شهرها به خصوص شهر تالش برای انواع پیامهای بنری انتقاد کرد و تالش را شهر بنرها خواند.

فتح اللهی نصب پیام تبریک برای افراد و قبولی دانشگاه و انتصاب را خارج از شان این شهر و شهرستان توصیف و خواستار دقت بیشتر شهرداری تالش در این مورد شد.

فرماندار تالش از حضور روسای ادارات تالش و برگزاری منظم جلسات قدردانی کرد و همچنین خواستار عدم استفاده مسوولین از خودروهای اداری در خارج از ساعات اداری شد.

وی یکی از وظایف نیروی انتظامی را توقیف خودروها در این ساعات اعلام کرد و استفاده از آن را در شان یک مسوول نداست و خواستار توجه به مسئله پارک خودروها با پلاک اداری در سطح خیابانها شد.

فتح اللهی ضمن بر شمردن اقدامات دولت در ۳ سال گذشته خواستار همکاری مسوولین ادارات مربوطه با خبرنگاران برای ارایه عملکرد سازمانی شد.

وی افزایش بودجه فعالیتهای عمرانی در طول هفته دولت امسال به میزان ۶۰ میلیارد تومان یه مزیت خواند که نتایج آن به خوبی به اطلاع نمایندگان رسانه های جمعی نرسیده است.

فرماندار تالش این اقدامات را در حوزه عمرانی، زیرساختی، گردشگری و فرهنگی – ورزشی اعلام کرد.

شادکام: موکبهای شهرستانهای غرب گیلان پذیرای زائران جمهوری آذربایجان  هستند

قربانعلی شادکام رییس ستاد اقامه نماز شهرستان تالش طی سخنانی از کسب رتبه اول این ستاد در سطح کشور خبر داد. وی احداث نماز خانه در تمام اماکن عمومی شهرستان را یک مزیت برشمرد که این نماز خانه ها از ۲۰ تا ۱۵۴ متر مربع وسعت دارند که بزرگترین نمازخانه متعلق به فرماندهی انتظامی شهرستان تالش است.

شادکام همچنین گفت: نماز صبح در ۱۵ مسجد تالش اقامه می شود و در ۲ مرکز بخش نیز شاهد اقامه نماز جمعه هستیم.

زنجانی رییس ستاد عتبات عالیات تالش از راه اندازی ۲ موکب در مسیر پیاده روی اربعین در کشور عراق خبر داد که یک هزار و ۲۰۰ نفر ظرفیت خواهد داشت.

وی همچنین گفت: موکبهای شهرستانهای آستارا، رضوانشهر و تالش در غرب گیلان پذیرای زائران جمهوری آذربایجان خواهند بود.

رییس ستاد عتبات تالش زمان جمع آوری مبالغ کمک به پیاده روی اربعین را در دهه اول محرم ذکر کرد که هر نفر تالشی پذیرای یک نفر زائر باشد.

لزوم توجه به موضوع شیوع سرطان در منطقه

حجت الاسلام و المسلمین اصغر جدایی امام جمعه اسالم با انتقاد از عدم حضور مسوولین در نماز جمعه این شهر خواستار شرکت آنها در این فریضه شد.

وی تصریح کرد: روسای ادارات تنها در شهر تالش مسوول نیستند و بخش های مختلف نیز جزیی از محدوده کاری آنهاست.

وی همچنین از عملکرد اداره آب و فاضلاب در مورد شکستگی لوله ها و عدم رسیدگی به آن، نبود آب شرب در برخی روستاها انتقاد کرد.

جدایی خواستار توجه به موضوع شیوع سرطان در منطقه شد و در همین مورد تصریح کرد: امروز خانواده هایی با ۲ عضور سرطانی روزگار سختی را می گذرانند.

وی خواستار برندسازی در تالش با استفاده از ویژگیهای طبیعی منطقه بریایه گردشگری شد.

امام جمعه اسالم از عدم حضور مسوولین در مراسم یادبود جلال آل احمد که ۱۸ شهریور امسال با حضور جمعی از نویسندگان مطرح کشور در اسالم برگزار شد انتقاد کرد.
وی خواستار نصب تندیس شخصیتهای دینی و علمی در خیابانهای شهر اسالم تالش شد و توجه به تابلو ورودی این شهر شد.

معرفی مسئولان جدید شهرستان تالش

در پایان این جلسه حکم چنگیز شکوری بخشدار جدید بخش مرکزی قرائت و معارفه شد. معارفه سیاوش کریم نژاد شهردار جدید حویق، احمد جهانگیری سرپرست میراث فرهنگی، مهدی طالبی و یوسف عبدلی روسای شورای شهر تالش و اسالم و عیسی پور مختار رییس شورای شهر چوبر نیز پس از معارفه بخشدار مرکزی صورت گرفت.

tel final1

Share