فرماندار انزلی: تمام امکانات در شهرستان بندرانزلی برای انجام سرشماری فراهم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به اهمیت آمار و سرشماری در ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی، از فراهم بودن تمام امکانات برای انجام سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان بندرانزلی با اشاره به اهمیت آمار و سرشماری در ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی، از فراهم بودن تمام امکانات برای انجام سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان خبر داد.safarnrzad_2016-08-27_15-21-17
عبدالصمد صفرنژاد یکشنبه ۲۸ شهریور گفت: تبیین اهمیت سرشماری برای مردم، وظیفه رسانه و خبرنگاران است.
او تاکید کرد: هرچه اطلاعات دقیق‌تر باشد تصمیم‌گیری در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و غیره بهتر انجام می‌شود.
صفرنژاد با تصریح اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن نقش مهمی در ارتقاء سطح رفاه اجتماعی دارد، از آحاد مردم، ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها درخواست کرد که حداکثر همکاری را در این زمینه داشته باشند.
مدیر اجرای سرشماری در شهرستان با اشاره به آغاز سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۹۵ از سوم مهرماه، یادآور شد: هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن در دو مرحله انجام می‌شود، مرحله اول آن از تاریخ سوم مهر لغایت ۲۴ مهر به صورت خوداظهاری اینترنتی و با مراجعه به سایت مرکزی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ به آدرس www.sarshomari95.ir انجام می‌شود.
او ادامه داد: آن دسته از خانواده‌هایی که موفق به تکمیل اطلاعات از طریق روش سرشماری اینترنتی نشدند در مرحله دوم سرشماری که از تاریخ ۲۵ مهر لغایت ۲۵ آبانماه اجرایی می‌شود، آمار و اطلاعات خود را در اختیار ماموران آمارگیر ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ که با استفاده از ابزار الکترونیکی (تبلت) به درب منازل مراجعه می‌کنند، قرار دهند.
نماینده عالی دولت در شهرستان اضافه کرد: خانواده‌هایی که در مرحله اول سرشماری به‌صورت اینترنتی اطلاعات خود را تکمیل می‌کنند، دیگر نیازی به ارائه ریز اطلاعات به مامور سرشماری که در مرحله دوم به درب منازل مراجعه می‌کند، ندارند و تنها کد رهگیری دریافتی سیستم را به مامور ارائه خواهند داد.
صفرنژاد با بیان اینکه ۶۰ نفر عوامل اجرایی کار سرشماری درشهرستان بندرانزلی را انجام می‌دهند، گفت: تاکنون ۱۲۰ نفر متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند و از میان آنان ۵۵نفر پذیرفته میشوند.

tel final1

Share