سید احمد خاتمی در برنامه بدون تعارف بخش خبری 20:30

عکس‌های خشن از من فتوشاپ است/ فقط یک خانه دارم/ امامان جمعه هیچ حقوقی نمی گیرند/نامردی تیتر زد که من گفتم حجاب خون می خواهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سیداحمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام جمعه تهران در برنامه بدون تعارف بخش خبری ۲۰:۳۰ به سوالاتی پیرامون فیش حقوقی‌اش، چهره خشن و عبوسش در عکس‌ها، اموالش و …پاسخ داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیداحمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام جمعه تهران در برنامه بدون تعارف بخش خبری ۲۰:۳۰ به سوالاتی پیرامون فیش حقوقی‌اش، چهره خشن و عبوسش در عکس‌ها، اموالش و …پاسخ داد.

۶۳۶۱۲۱۲۲۳۸۷۸۳۳۴۲۷۷اهم اظهارات وی را بخوانید؛
*{در پاسخ به این سوال که آدم بی تعارفی هستید یا تعارفی}: فکر می‌کنم در عرصه سیاسی جز ادم‌های شفاف هستم و پیچیدگی ندارم.

*در هیچ یک از این تشیلاتی که اسم‌شان را اصولگرا می‌نامند نیستم آنچنان که در هیچ یک از تشکیلات اصلاح‌طلبان هم نیستم.

*{در پاسخ به این سوال که آیا در بین اصلاح طلبان رفیق دارید یا کسی که دوست داشته باشید}: این مرزها سبب نمی شود که دوستی ها و رفاقت های گذشته از بین بروند ولی در عین حال نقدها هم سرجای خودش است.

*{در پاسخ به این سوال که فضا درمورد شما دوقطبی است}: به افرادی که سیداحمد خاتمی را نمی‌شناسند می گویم مواضع و حرفای خاتمی را از نزدیک بشنوند بعد هم قضاوت کنند.

*بیش از ۹۰ درصد حرفهایی که از من در فضای مجازی نقل می‌شود فقط برای تخریب چهره من است. مثلا اینکه اگر زنی در حال شیردادن بچه موسیقی گوش دهد بچه اش زنازاده می شود، این یک مسلمان می توانند چنین حرفی بزند که منِ خاتمی بگویم؟

*از این دروغ ها مفصل گفتند مثل اینکه من گفتم واحد پول ایران ریال نباشد.

*{در پاسخ به این سوال که آیا واقعا گفته اید برای حجاب باید خون ریخت}: من در مورد حجاب در سالگرد شهادت شهید بهشتی گفتم من می بینم این بدحجابی ها و بی حجابی ها کار را به جایی می رساند که برای برداشتن این مفاسد خون های پاکی چون شهید بهشتی بر زمین ریخته خواهد شد. نامردی تیتر زد که من گفتم حجاب خون می خواهد.

*من یک تلنگر زدن به بدحجاب ها و بی حجاب ها را اگر برخلاف قانون باشد خلاف شرع می دانم کارهای بی رویه را از بد حجایی هم بدتر می دانم آن وقت من می گویم خون می خواهد. یک خط این است که سیداحمد خاتمی را یک چهره خشن و دعوایی و عبوس نشان دهند این تحریف است.

*{در پاسخ به این سوال که چرا در بیشتر عکس ها و تصاویر شما قیافه باابهت و خشمگینی دارید}: این عکس ها از چهره من فتوشاپ است و درست کردند، مثلا آن عکسی که چشمم زده بیرون فتوشاپ است. برخی عکس های خشمگین زمانی است که من مواضع عربستان و منطقه گرفتم. آنهایی که شیطنت می کنند دوربین هایشان آماده آن لحظه است.

*امامان جمعه هیچ حقوقی نمی گیرند یعنی ائمه جمعه تهران هیچ و مطلقا پول نمی گیرند افتخار می کنیم که به این سفتی می گوییم هیچ. اروپایی ها من را تحریم کردند و از اولین تحریم های اتحادیه اروپا بودم گفتم من فقط یک کارت دارم که شهریه ام را آنجا می ریزند میخواهند این کارت را تحریم کنند. اعضای مجلس خبرگان هم مطلقا حقوق نمی گیرند ولی نزدیک عید یک هدیه ای داده می شود.

*یک خانه در قم دارم. دفتر کار و مراجعات من همه آنجاست این مایملک من است.

tel final1

Share