عکسی از فرزند شهید مدافع حرم که اشک بچه‌های شهدا را درآورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرزندان سرداران شهید حاج کاظم رستگار و محسن صفوی درباره عکسی که از فرزند شهید مدافع حرم در فضای رسانه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد فرزند کوچک شهید، ماکت پدر را با واقعیت اشتباه گرفته، واکنش نشان دادند و گفتند: بدتر از این نمی‌شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، محدثه رستگار و سید ابوذر صفوی فرزندان سرداران شهید حاج کاظم رستگار و محسن صفوی در میانه صحبت های خود، به عکس‌هایی که از تصاویر ۲ فرزند شهدای مدافع حرم در رسانه ها منتشر شده است اشاره کردند. در یکی از این تصاویر فرزند شهید مدافع حرم نشان داده شده است که ماکت پدر شهیدش را به عنوان پدر خود تلقی کرده است و زمانی که به سمت ماکت رفته و واقعیت را متوجه می‌شود، شروع به گریه کردن می کند.

۱۶-۹-۲۶-۱۶۰۱۵۱۱۲۹۴۵_۹۵۸

فرزند شهید رستگار با اشاره به این موضوع گفت: هیچ کس به اندازه ما از دیدن بچه های شهدای مدافع حرم ناراحت نمی شود.یا عکسی که از فرزند شهید گذاشته اند که رفته است دنبال ماکت پدر شهیدش، این کار خیلی بدی است. واقعا خیلی بد، هرچقدر بگویم بد کم گفته ام. من دیشب قلبم درد گرفت از ناراحتی این عکس.

رستگار معتقد است که «عکس العمل نسبت به فرزندان شهدا دو چیز است. سن پایین ترحم و سن بالاتر حسادت و اینکه ما حق بچه های دیگر را خوردیم. من از ترحمی که به ما می‌شد واقعا متنفر بوده و هستم.»

فرزند شهید صفوی نیز در این رابطه اظهار کرد: عکس گذاشته اند که بچه خوابیده روی قبر پدرش، این را که دیدم، نشستم مفصل گریه کردم، هم به حال این بچه هم به حال این وضعیت تبلیغاتی که می‌کنند، واقعا منظورشان چیست؟

۱۶-۹-۲۶-۱۶۵۰۵۰

صفوی در ادامه ضمن ابراز ناراحتی، می‌گوید: واقعا این عکس چی بود؟ با این عکس چه می خواهید بگویید؟ بچه را نابود کردید بعد رفته اید همه جا منتشر کرده اید که نگاه کنید چطور گریه می کند؟ این درست است؟ ما فرزندان شهدا از خیلی‌ها قوی تر هستیم؛ اصلا فرزندان شهدا از خیلی مردم قوی تر هستند و نیاز به ترحم نداریم ولی با این عکس‌ها و فیلم‌ها مردم بیشتر حس ترحم پیدا می‌کنند.

محدثه رستگار فرزند شهید حاج کاظم نجفی رستگار (دومین فرمانده تیپ سید الشهدا علیه السلام)  و سید ابوذر صفوی فرزند شهید محسن صفوی (فرمانده قرارگاه صراط المستقیم)  مهمان کافه خبرآنلاین بودند که مشروح صحبت‌های این دو به زودی منتشر می‌شود.

tel final1

Share