رئیس دانشگاه گیلان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید

اگر دانشمندان در راه رفاه مردم حرکت کنند مردم نیز آنها را در صدر می‌نشانند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد رضی تصریح کرد: امروز در خدمت کسی هستیم که در مسیر ابوعلی سینا و بزرگان این چنینی قرار گرفته است و دانشگاه و علم پزشکی مدیون خانواده سمیعی هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس دانشگاه گیلان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با ابراز خرسندی از حضور پروفسور سمیعی اظهار کرد: امسال بهار دانش با حضور این فرهیخته ارزشمند و حامیان خیرین دانشگاه آغاز میشود.IMG_2404rezi

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, احمد رضی تصریح کرد: امروز در خدمت کسی هستیم که در مسیر ابوعلی سینا و بزرگان این چنینی قرار گرفته است و دانشگاه و علم پزشکی مدیون خانواده سمیعی هستند.

وی افزود: پروفسور سمیعی با اینکه در خانواده علم بزرگ شده است اما بیشتر عشقی بود که در وجودشان قرار داشت. آنچه که پروفسور را متمایز میکند علاوه بر دانش ایشان مردمی بودنشان است. مردم ایشان را امام زاده ای میداند که بیماری های شان را درمان میکند و این لطف خداوندی است که نصیب ایشان شده است.

رئیس دانشگاه گیلان در ادامه گفت: این نشان میدهد اگر دانشمندان در راه رفاه مردم حرکت کنند مردم نیز آنها را در صدر می‌نشانند.

رضی با تاکید بر لزوم پوست انذازی دانشگاه ها اظهار کرد: دانشگاه های ما باید ارتباط بین المللی داشته باشند. حضور پروفسور سمیعی میتواند زمینه فعالیتهای میان رشته ای و بین رشته ای را در دانشگاه علوم پزشگی ایجاد کند.

وی در پایان گفت: ما افتخار می‌کنیم که ایشان جز اساتید افتخاری دانشگاه گیلان  هستند.

tel final1

Share