فرماندار لاهیجان در نشست با اعضای حزب مردم سالاری گیلان

عده‎ای چون خودشان یا اقوامشان شغلی ندارد می‎گویند بیکاری بسیار فراگیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمدی با اشاره به اینکه اخیرا نرخ بیکاری استان گیلان به زیر ۱۰ رسیده است، بیان کرد: عده ای فقط خود را می بینند و چون خودشان یا فرزند و اقوامشان شغلی ندارد می گویند که بیکاری بسیار فراگیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار لاهیجان در نشستی با جمعی از مسئولین و اعضای حزب مردم سالاری گیلان و شهرستان لاهیجان، گفت: نام حزب مردم سالاری نام بسیار زیبا و برازنده ای است، و یادآور این است که در همه جا و در همه مسئولیت های نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم سالار و بزرگ، تایین کننده و انتخاب کننده هستند.img_9064-copy

سید محمد احمدی افزود: باید افتخار کنیم که در چنین نظامی زندگی می کنیم و موفقیت های این نظام نیز حاصل تلاش ها و مجاهدت های نسل اول و نسل دوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه علی رغم همه این افتخارات، کشوری در حال توسعه هستیم، اظهار کرد: یکی از دلایلی که احساس می کنیم در برخی امور موفق نیستیم قضیه دموکراسی است و ما گاهی در تقسیم امور دچار چالش می شویم و می بایست فضایی را در جامعه ایجاد کنیم که همه مردم در امور مشارکت داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه انتخابات یک رقابت است، اضافه کرد: مردم ایران در انتخابات انتخاب کننده هستند و در سال ۱۳۹۲ نیز مردم دولتی را انتخاب کردند که دارای تفکراتی اعتدالی و مردم سالارانه بود.

فرماندار لاهیجان با اشاره به کاهش نرخ تورم از ۴۲ درصد به زیر ده درصد، تصریح کرد: عده ای هنوز تصور می کنند که این آمار و ارقام تصادفی است و بیان می کنند که چرا هنوز گرانی در کشور وجود دارد، اما در واقع با کاهش تورم از افزایش شدید قیمت ها جلوگیری کرده ایم چرا که در گذشته اقتصاد ایران به شدت در حال ضعیف شدن بود.

img_8934-copyوی با اشاره به برخی انتقادات نسبت به دولت، بیان کرد: دولت یازدهم همواره از انتقادات منصفانه و سازنده استقبال کرده و توانایی ها و ولایت پذیری خود را ثابت کرده است.

احمدی اضافه کرد: در گذشته عملا اقتصاد مقاومتی وجود نداشت یا به صورت جدی دنبال نمی شد و در دولت تدبیر و امید ستاد اقتصاد مقاومتی به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد و در همین استان گیلان نیز بسیار فعال است و نتایج آن را نیز مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه اخیرا نرخ بیکاری استان گیلان به زیر ۱۰ رسیده است، بیان کرد: عده ای فقط خود را می بینند و چون خودشان یا فرزند و اقوامشان شغلی ندارد می گویند که بیکاری بسیار فراگیر است.

نماینده عالی دولت در لاهیجان در رابطه با برگزاری انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید برگزاری یک انتخابات بدون حاشیه است، هیچ گونه تخلف و خیانتی در آرای مردم دیده نشد و فضای مناسب، با نشاط، امن و و مطمعنی برای انتخاب مردم فراهم شد.

img_9171-copyوی در ادامه با بیان اینکه بنده خودم را فرماندار همه مردم می دانم، تصریح کرد: از همه مردم چه همسوی دولت و چه غیر همسو با دولت که دلسوزان نظام هستند یاری می طلبیم و امیدواریم بتوانیم با همیاری مردم باعث توسعه شهرستان و رفع دغدغه و مشکلات شویم.

احمدی با تاکید بر اینکه با نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس تعامل داریم، گفت: برای ما مردم مهم هستند و از ظرفیت ملی دکتر نیکفر برای پیشرفت هرچه بیشتر لاهیجان استفاده خواهیم کرد.

این مقام مسئول در رابطه با تشکیل جلسات حزبی و سیاسی، اظهار کرد: بنده فرماندار شهرستان لاهیجان می باشم و این جلسات حزبی و سیاسی نیز برای انتفاع مردم است چرا که هدف و انگیزه به وجود آمدن احزاب نیز اعلام مطالبات مردم به حاکمیت است و در نتیجه برطرف کردن این مطالبات است.

فرماندار لاهیجان در پایان ضمن تشکر از حضار حاضر در این جلسه، افزود: شما عزیزان فعال در احزاب که از قشر های مختلف مردم هستید، می توانید به ما بسیار کمک کنید چرا که با انتقال افکار مردم در زمینه های مختلف به ما، خواهیم توانست چالش ها و مشکلات را با کمک یکدیگر حل کنیم.

tel final1

Share