حریف مکار فرار کرد

شکست ناباورانه فوتسال ایران مقابل روس ها/حسرت ابدی در مدلین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ملی پوشان فوتسال ایران تنها با یک اختلاف گل نتیجه را به روس‌ها واگذار کردند تا صعودشان به فینال جام جهانی و تکمیل شگفتی نیمه تمام بماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از ورزش سه ،ملی پوشان فوتسال ایران تنها با یک اختلاف گل نتیجه را به روس‌ها واگذار کردند تا صعودشان به فینال جام جهانی و تکمیل شگفتی نیمه تمام بماند.

۵۷۳۵۸۴۰۰شاگردان محمد ناظم‌الشریعه پس از عملکرد دور از انتظار در مرحله گروهی با قرار گرفتن در رده سوم و صعود به جمع ۱۶ تیم، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برزیل رفتند و با نمایش چشم‌نواز و بدون نقص توانستند قهرمان پنج دوره جام جهانی را در ضربات پنالتی حذف کنند و در یک چهارم نهایی هم پاراگوئه را از پیش رو بردارند تا حریف روسیه در نیمه نهایی شوند.

ملی پوشان فوتسال ایران در بازی برابر روسیه که از ساعت ۳:۳۰ بامداد روز چهارشنبه آغاز شد دو مرتبه از حریف عقب افتادند اما هر بار آن را جبران کردند ولی پس از گل سوم و لحظه استفاده کردن از سیستم پاور پلی(پنج نفره) چهارمین گل را در یک دقیقه مانده به پایان مسابقه خوردند تا کارشان سخت‌تر شود؛ با این حال آنها دوباره اختلاف را در لحظات پایانی به حداقل رساندند اما نتوانستند مثل مسابقه برابر برزیل و پاراگوئه از شکست پیروزی بسازند و شگفتی‌سازی را تکمیل کنند.

تیم ملی روسیه در فینال به مصاف برنده دیدار آرژانتن و پرتغال خواهد رفت و ایران هم منتظر بازنده این بازی است تا در بازی رده‌بندی مقابل آن قرار گیرد.

tel final1

Share