شکست خانگی داماش در زیر بارش شدید باران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم داماش گیلان مغلوب شهرداری ارومیه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم داماش گیلان مغلوب شهرداری ارومیه شد.
damash-g این مسابقه، از هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت، در یک هوای بارانی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد.
تیم فوتبال داماش گیلان که تا قبل از برگزاری این مسابقه نتایج خوبی کسب کرده بود، سعی داشت تا با پیروزی در این دیدار خانگی، به روند صعودی خود ادامه دهد اما در نهایت موفق به این امر نشد و یک شکست خانگی را متحمل شد.
در جریان این مسابقه، تیم فوتبال شهرداری ارومیه در همان دقایق اولیه بازی به گل برتری دست یافت و امید رضایی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه پنجم گل اول تیم شهرداری ارومیه را به ثمر برساند.
پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم فوتبال داماش گیلان بر شدت حملات خود افزود و موفق شد در دقیقه ۳۳ توسط سامان نورمحمدی به گل تساوی دست یاید تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.
در نیمه دوم نیز، تیم فوتبال داماش گیلان موقعیت های مناسب گلزنی داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند و در حالی که این بازی با نتیجه مساوی رو به اتمام بود تیم شهرداری ارومیه به گل برتری خود دست یافت.
در دقیقه نود این دیدار، امید رضایی موفق شد دومین گل خود و شهرداری اورمیه را به ثمر برساند تا این تیم سه امتیاز با ارزش این بازی خارج از خانه را کسب کند.
قضاوت این مسابقه را، مهرداد خسروی با کمک های یاسر نوربخش و حیدرعلی صیامیان بر عهده داشتند.
تیم فوتبال داماش گیلان به همراه شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور، در گروه دوم این مسابقات قرار دارند که با تیم های بادران نوین تهران، شهرداری بندرعباس، صنعت نفت نوین آبادان، شهرداری ماهشهر، پتروکیان شوشتر، شهرداری کاشان، استقلال آبی (ب) ، شهرداری ارومیه، شهید کریمی جویبار و آبی پوشان اردبیل هم گروه هستند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، ۳۶ تیم حضور دارند که در سه گروه ۱۲ تیمی با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی ، از هر گروه چهار تیم به دور دوم صعود می کنند.

tel final1

Share