در مراسم تقدیر از فرماندهان انتظامی محدوده منطقه آزاد انزلی مطرح شد

شعبانی: اگر امنیت مطلوب فراهم شود مدیران عملکرد بهتری خواهند داشت/ عشقی: امسال حتی یک فقره قتل هم نداشتیم/ مسرور:ضرورت وجود امنیت در جامعه به مانند ضرورت وجود هواست+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تقدیر از فرماندهان انتظامی محدوده منطقه آزاد انزلی با حضور فرمانده مرزبانی استان و فرمانده انتظامی رشت برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تقدیر از فرماندهان انتظامی محدوده منطقه آزاد انزلی با حضور فرمانده مرزبانی استان و فرمانده انتظامی رشت برگزار شد.

اگر امنیت مطلوب فراهم شود مدیران عملکرد بهتری خواهند داشت
photo_2016-10-06_19-45-06

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی، رحیم شعبانی فرمانده انتظامی رشت در این مراسم تامین آرامش و امنیت را کار سختی عنوان کرد و گفت: رویکرد ما مشارکت مردمی برای تامین امنیت بوده زیرا اگر امنیت مطلوب فراهم شود مدیران عملکرد بهتری خواهند داشت و چرخ اقتصاد نیز می چرخد.

وی افزود: با تلاش بسیار و به برکت خون شهدا امنیت در کشور فراهم آست و امن ترین کشور دنیا هستیم.

شعبانی حضور گردشگران در منطقه آزاد را مایه افتخار دانست و گفت: باید تدابیری اتخاذ گردد تا در کنار حضور گردشگران امنیت نیز توسط ماموران فراهم شود.

امسال حتی یک فقره قتل هم نداشتیمphoto_2016-10-06_19-45-27

سرهنگ هرمز عشقی فرمانده انتظامی بندر انزلی نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم و مسئولین در تامین امنیت نقش دارند اظهار کرد: پلیس اگر موفقیتی کسب می کند نقش مردم در بدست آوردن آن پر رنگ است.

وی با بیان اینکه در یک فضای امن، فعالیت های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی رونق می باید یادآور شد: شهدا رفتند و امنیت را ایجاد کردند و ما ماندیم تا این هدیه را حفظ کنیم.

فرمانده انتظامی بندر انزلی گفت: گردشگران بسیاری وارد شهرستان می شوند که این موضوع منشا خیر و برکت بوده و تنها در سایه امنیت صورت می‎پذیرد.

عشقی با اشاره به کاهش سرقت، درگیری و سایر جرائم در شهرستان انزلی اظهار کرد: خوشبختانه امسال حتی یک فقره قتل هم نداشتیم و این فقط به کمک و هماهنگی تمام دستگاه بوده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم ساختمان مناسبی با مشارکت و حمایت منطقه آزاد انزلی برای نیروهای انتظامی در منطقه ایجاد شود.
photo_2016-10-06_19-44-23
ضرورت امنیت به مانند هوا برای جامعه است

رضا مسرور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره منطقه آزاد انزلی با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: ضرورت امنیت به مانند هوا برای جامعه است و تا زمانی که امنیت داشته باشیم برخی آن را احساس نمی کند ولی هنگامی که امنیت وجود نداشته باشد متوجه این نعمت می شویم مخصوصا اگر به کشورهای همسایه نگاه کنیم.

مسرور گفت: در قرآن کریم آمده که از مسئولین در روز قیامت سوال می شود که آیا امنیت را برقرار کرده اند یا خیر؟

وی با اشاره به گستردگی منطقه آزاد انزلی از مرزبانی، راهور و نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد و به فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی به دلیل کسب رتبه مناسب کشوری تبریک گفت.

tel final1

Share