سیزده انتصاب صورت گرفته در شهرداری رشت در یک نگاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سید محمد علی ثابت قدم طی احکام جداگانه ای انتصابات جدیدی را به صورت رسمی در بدنه شهرداری رشت ابلاغ نمود که به شرح زیر می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سید محمد علی ثابت قدم طی احکام جداگانه ای انتصابات جدیدی را به صورت رسمی در بدنه شهرداری رشت ابلاغ نمود که به شرح زیر می باشد.

sabet2016-09-12_22-15-15در این احکام آمده است :

جناب آقای مجتبی ماه پسند

سلام علیکم

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان “سرپرست معاونت مالی و اقتصادی شهرداری رشت” منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید .

سرکار خانم آمنه خدا بخشی
سلام علیکم

با توجه به تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان “سرپرست برنامه و بودجه شهرداری رشت” منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید .

جناب آقای محمود علی جان

سلام علیکم

با توجه به تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست اداره املاک شهرداری رشت” منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید .

سرکار خانم زهره قناعتگر
سلام علیکم

با توجه به تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان “سرپرست گروه آمار و انفورماتیک و مسئول تشکیل و راه اندازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات” منصوب  می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید .

سرکار خانم سامره ذبیحی

سلام علیکم

با توجه به تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان “سرپرست اداره بازرسی شهرداری رشت” منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید .

سرکار خانم مریم گل احضار

سلام علیکم

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان ” سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی ” منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید.

سرکار خانم هاجر خرمدل

سلام علیکم

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان “سرپرست امور مالی و ذیحساب شهرداری رشت” منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید .

جناب آقای فرزاد جهانی

سلام علیکم

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان “سرپرست امور مجامع و حسابرسی شهرداری رشت” منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید .

سرکار خانم  فاطمه مهاجر

سلام علیکم

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان “دبیر کمیسیون ماده صد شهرداری رشت” منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید .

سرکار خانم سودابه صفا بخش

سلام علیکم

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان ” سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان عمران شهرداری رشت” منصوب می گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

جناب آقای جمشید جهانی

سلام علیکم

و با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان ” سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت” منصوب می گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

جناب آقای علی خلیلی

سلام علیکم

و با توجه به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان ” سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت” منصوب می گردید. امید است با توکل به ایزد منان و همچنین توانمندی های خود با نوآوری خلاقیت، تفکر و یافتن راه کارهای نوین در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی موفق و موید باشید.

جناب آقای حسن هادی زاده

سلام علیکم

با توجه به تجربه، تخصص و توانمندی های جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان “سرپرست دفتر توسعه گردشگری ” منصوب می گردید. امید است با اتکاء به خداوند متعال و تجارب ارزنده تان تحت نظر مستقیم اینجانب بستر های لازم به منظور ارتقاء بخشی به ظرفیت ها و استعدادهای موجود را فراهم و با نوآوری در فعالیت ها کارآمد سازی ساختار سازمانی را در الویت قرارداده و با شتاب دهی به برنامه ها جهت تحقق شهرداری پویا و مردم مدار موفق و موید باشید .

tel final1

Share