شب گذشته اتفاق افتاد:

سه باب منزل مسکونی در منطقه پیربازار رشت در آتش سوخت

مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی گفت: شعله های آتش در سقف های یکپارچه و به هم پیوسته ۳ باب منزل مسکونی در جاده پیربازار –فخب دیده می شد که آتش نشانان اعزامی به ۴گروه تقسیم شدند و نسبت به اطفای آتش اقدام نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آتش سوزی در سقف منازل مسکونی در ساعت ۲۳:۰۶ دقیقه شب گذشته به مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی اطلاع داده شد.

۲۰۹۵-۳۸۲۵گفتنی است ۸ دستگاه خودروی اطفایی به همراه ۲۱ تن آتش نشان از ۶ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در جاده پیربازار –فخب اعزام شد.

مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در تشریح خبر گفت: شعله های آتش در سقف های یکپارچه و به هم پیوسته ۳ باب منزل مسکونی دیده می شد که آتش نشانان اعزامی به ۴گروه تقسیم شدند و نسبت به اطفای آتش اقدام نمودند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه توانستیم آتش را در همان ۳ منزل مسکونی مهار کنیم افزود: سقفهای چوبی بهم متصل و بدون دیوار آتش بر لحظه به لحظه بر سرعت گرفتن شعله های آتش اضافه می کرد.

معاونت عملیات سازمان آتش نشانی با بیان اینکه بسیاری از مسیرهای منتهی به محل آتش سوزی بواسطه ترافیک به وجود آمده بسته شده و با آتش نشانان همکاری لازم جهت گشایش مسیر ها صورت نگرفت به شهروندان توصیه کرد: از تمامی شهروندان خواستاریم به صدای آژیر خودروهای امدادی توجه کرده و سریعا نسبت به بازگشایی مسیر اقدام لازم را بعمل آورند و به هر دلیلی مانع عبور و مرور خودروهای امدادی نشوند.

همین گزارش حاکی است: این آتش سوزی هیچ مصدومی نداشته و علت و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

۲۰۹۵-۳۸۲۶ ۲۰۹۵-۳۸۲۷

tel final1

Share