دیارمیرزا گزارش می دهد

سرانجام بخشدار بخش مرکزی تالش منصوب شد + سوابق

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منابع نزدیک به نماینده تالش از انتصاب قریب الوقوع بخشدار مرکزی تالش خبر دادند.وی که خواست نامش فاش نشود گفت: چنگیز شکوری بخشدار مرکزی شهرستان بندر آستارا روند مربوطه را طی کرده و بزودی معارفه خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منابع نزدیک به نماینده تالش از انتصاب قریب الوقوع بخشدار مرکزی تالش خبر دادند.photo_2016-09-26_12-33-49

وی که خواست نامش فاش نشود گفت: چنگیز شکوری بخشدار مرکزی شهرستان بندر آستارا روند مربوطه را طی کرده و بزودی معارفه خواهد شد. وی زمان این معارفه را که احتمالا اواسط هفته جاری طی روزهای ۲ شنبه و یا ۳ شنبه خواهد بود ذکر کرد که با حضور یکی از معاونین استاندار و نماینده تالش انجام خواهد شد.

این منبع در ادامه از تفاهم و تعامل محمود شکری نماینده مردم تالش، علی فتح اللهی فرماندار این شهرستان و استقبال استانداری گیلان سخن گفت که در سطح شهرستان نیز بازخوردهای مثبتی دارد.

وی به سوابق بخشدار جدید نیز اشاره داشت و در این خصوص تصریح کرد: شکوری متولد ۱۳۵۱ در شهر پره سر شهرستان رضوانشهر وآشنا به حوزه فرهنگی شهرستان تالش است.
وی همچنین افزود: شکوری بیشتر به عنوان یک چهره فرابخشی شناخته می شود و در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارای کارنامه مثبتی است. وی در ۱۳۹۳۰۷۱۲۱۵۲۵۵۸۵۹۱۳۷۷۷۶۶۴ادامه تسلط به زبانهای تالشی، آذری و گیلکی را از محاسن شکوری به عنوان یک مدیر بومی برشمرد.
این منبع اشاراتی به سوابق آکادمیک وی نیز داشت و گفت: کارشناسی مدیریت دولتی، کارشناسی ارشد جغرافیای سیاسی- مطالعات قفقاز و تحصیل در مقطع کارشناسی رشته حقوق از جمله سوابق دانشگاهی وی است.
همین منبع شکوری را دارای سابقه ۲۵ ساله روزنامه نگاری معرفی کرد که در نشریات مختلف استان گیلان، چند نشریه محلی تالش و خبرگزاری های داخلی ایفای نقش کرده است.
وی شکوری را دارای چند اثر علمی – پژوهشی در زمینه مطالعات مردم شناسی و ادبی معرفی کرد.
سوابق سیاسی بخشدار جدید از جمله موراد تاکید این منبع بود و او در مورد سوابق سیاسی فرد معرفی شده اظهار کرد: کار در مجموعه وزارت کشور و نزدیک به ۲ دهه از سوابق فرد منصوب شده است که پیش از این در روابط عمومی فرمانداری تالش مشغول به کار بوده است. این چهره در بخشداری مرکزی آستارا بیش از ۳۰ ماه حضور داشته و کارنامه قابل قبولی به خصوص در روستاها را داشته است که با توجه به وضعیت روستاهای تالش در بخش مرکزی گزینه مناسبی می تواند باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود این فرد را مورد اقبال مردم دانست که شناخت خوبی از تالش دارد و با برگزاری جشنواره کیوی موجب اثرات اقتصادی و رونق کشت این محصول در تالش شده است.
براساس اظهارات این منبع شکوری ۲ جشنواره گلیم و گل گاو زبان استان گیلان را نیز در آستارا مدیریت کرده است.

tel final1

Share