فرماندار املش در تجلیل از آتش نشانان

رسیدگی به مباحث مشکلات معیشتی آتش نشانان از مهم ترین وظایف شهرداران املش است

محمودی با بیان اینکه روحیه ی کاری وانضباط کاری و ارتباط کاری در حوزه های مختلف در شهرداری های این شهرستان حاکم است اذعان داشت:ثبات مدیریتی از ناحیه ی رؤسای محترم شوراها و استمرار کاری شهرداران می توانند این آرزو و این بارقه ی امید رو در میان کارکنان مجموعه شهرداری به نام دایره ی آتش نشانی را مضاعف بکند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرماندار املش در تجلیل از آتش نشانان در روزگرامی داشت از این قشر پرتلاش و زحمت کش اظهار داشت: آتش نشانان آنانی هستندکه بی شائبه و شبانه روزی مشغول به خدمات رسانی هستند و از جمله تلاش گرانی کم ادعا ولی پر کاری هستند که با روحیه ایثار و فداکاری و شهامتشان جان مردم و مال مردم را بیمه می کنند و همگی این ها نشانگر اخلاص و پایداری این عزیزان در تحقق ماموریت های محوله ی که شهرداران محترم به این افراد پرتلاش و سخت کوش محول می کنند.
photo_2016-09-29_09-23-21محمودی با بیان اینکه روحیه ی کاری و انضباط کاری و ارتباط کاری در حوزه های مختلف در شهرداری های این شهرستان حاکم است اذعان داشت: ثبات مدیریتی از ناحیه ی رؤسای محترم شوراها و استمرار کاری شهرداران می توانند این آرزو و این بارقه ی امید رو در میان کارکنان مجموعه شهرداری به نام دایره ی آتش نشانی را مضاعف بکند.
وی خاطر نشان کرد: رسیدگی به مباحث مشکلات معیشتی آتش نشانان، ارتقای سطح بهره وری و تأمین امکانات مورد نیاز این عزیزان در حوزه های کاری چه و در حوزه های معیشتی از مهم ترین وظایف شهرداران در این شهرستان است.
نماینده عالی دولت در شهرستان املش در ادامه یادآور شد: همه ما میدانیم که آتش نشانان عزیز در اطفاء آتش های مهیب در کشور، استان  و حتی در شهرستان تمام توانشان را به کار میگیرند تا شهروندان در رفاه و آسایش باشند.
وی اذعان نمود: بنده با توجه به سوابق کاری که در عرصه های مدیریتی داشتم و با آتش نشانان عزیز در شهرهای مختلف سر و کار داشتم مشاهده می کردم که چگونه با یک تماس با مدیریت حوزه ی خدمات شهری بلافاصله به منطقه عزیمت می کردند.

محمودی با اشاره به چشم پوشی آتش نشانان بر بسیاری از اولویت های زندگی خودشان تصریح کرد: همه ی ما  همسر و فرزند داریم و میخواهیم در شب یلدا و شب عیددر کنار فرزندان و همسرانمان باشیم ولی این تلاش گران مقدس از همه ی تعلقات  نفسانی میگذرند و این بسیار مهم است که این عزیزان از دنیا ی میگذرند یعنی دنیا را کنار می گذارند و عشق به خدمت را سرلوحه ی کاری خودشان قرار می دهند و این مهم حاصل نمیشود مگر با عشق با دلدادگی و با ولع با حرص و در عین حال با خلوص در عرصه های مختلف حوزه ی کاری هم در حوزه شهرداری املش و هم در رانکوه کاملأ هویدا هست و من از همکاران خودم در شهرداری های مختلف این شهرستان تشکر میکنم .

tel final1

Share