ربودن دختر ۱۵ ساله پس از آشنایی تلگرامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روزنامه ایران نوشت :پسران شرور که پس از ریختن طرح دوستی اینترنتی با دختران نوجوان و فریب، آنها را به مخفیگاه شیطانی‌شان کشانده و برای آزادی گروگان‌ها مبالغ هنگفت درخواست می‌کردند در یک قرار صوری با پلیس دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روزنامه ایران نوشت: پسران شرور که پس از ریختن طرح دوستی اینترنتی با دختران نوجوان و فریب، آنها را به مخفیگاه شیطانی‌شان کشانده و برای آزادی گروگان‌ها مبالغ هنگفت درخواست می‌کردند در یک قرار صوری با پلیس دستگیر شدند.
photo_2016-10-10_07-35-33 حدود یک ماه قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس تهران از ناپدید شدن خواهر ۱۵ ساله‌اش خبر داد. او گفت: ما ساکن یکی از مناطق جنوب تهران هستیم، صبح دیروز خواهرم برای دیدن دوستش از خانه خارج شد. قرار بود ظهر به‌خانه برگردد، اما وقتی تا غروب خبری از او نشد با تلفن همراهش تماس گرفتم که خاموش بود. به‌ خانه دوستش تلفن زدم اما شنیدیم خواهرم «ملیکا» آن روز به آنجا نرفته است.به‌دنبال این شکایت ردیابی‌های پلیس در این باره آغاز شد. در ادامه بررسی‌ها برادر ملیکا بار دیگر به پلیس مراجعه کرد و گفت: مرد ناشناسی از طریق تلفن همراه خواهرش با او تماس گرفته و برای آزادی خواهرش ۲۰۰ میلیون تومان پول خواسته‌است.بدین‌ترتیب کارآگاهان با ارائه آموزش‌های لازم به برادر ملیکا از او خواستند با مرد ناشناس قرار بگذارد و از او بخواهد برای دریافت پول به محل قرار بیاید.سرانجام برادر دختر ناپدید شده با آدم‌ربایان قرار گذاشت و زمانی که آنها به محل قرار آمدند مأموران موفق به دستگیری دو آدم‌ربای افغان و آزادی ملیکا شدند.
«ملیکا» پس از آزادی گفت: مدتی قبل در تلگرام با پسر جوانی آشنا شدم و او از من خواست تا حضوری با هم دیدار داشته باشیم. دفعه اول که به دیدن «حفیظ» رفتم موضوع مشکوکی ندیدم، اما بار دوم او به این بهانه که می‌خواهد مرا به خانواده‌اش معرفی کند به‌خانه دعوت کرد. من که فریب حرف‌هایش را خورده بوده به محض ورود به خانه حفیظ متوجه نقشه شیطانی‌اش شدم. در خانه حفیظ از خانواده‌اش خبری نبود اما چند مرد جوان به استقبالم آمدند. از آن به بعد من اسیر «حفیظ» شدم و او با خانواده‌ام تماس گرفت و از آنها خواست ۲۰۰ میلیون تومان برای آزادی‌ام بپردازند.البته حفیظ و دوستانش در حدود یک ماه اسارت، مرا از خانه‌ای به‌خانه دیگر می‌بردند. به‌غیر از من و دوستان حفیظ، چندین دختر و زن جوان هم آنجا بودند که مانند من فریب پسران شرور را خورده و راهی برای فرار نداشتند. البته در مدتی که من آنجا بودم چندین زن و دختر از آنجا برده شدند. من از زبان نگهبانانمان می‌شنیدم که آنها را در برابر دریافت پول از خانواده‌هایشان آزاد کرده‌اند. درحالی که دختر نوجوان چنین ادعایی را مطرح کرد، دو متهم دستگیر شده در تحقیقات اظهارات متفاوتی مطرح کردند. آنها گفتند: «ملیکا» را یکی از دوستانشان به‌نام حفیظ ربوده‌است. آنها همچنین مدعی شدند در این مدت فقط نگهبانی از ملیکا را برعهده داشته‌اند.در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد حفیظ به اتهام مشارکت در یک نزاع منجر به قتل در یکی از استان‌های کشور بازداشت شده‌است. از سوی دیگر پنج مرد افغان دیگر نیز در این رابطه بازداشت شده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

tel final1

Share