پروفسور مجید سمیعی

رابطه بین طبیب و بیمار در ایران خوب نیست/امیدوارم دانشگاه‌ گیلان سرآمد همه‌ی دانشگاه‌های ایران باشد/گرفتن دکترا تازه آغاز شاگردی است نه طبابت کردن

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سمیعی با تاکید بر اینکه دانشجویان پس از اتمام دوره دکترا باید خود را در ابتدای کار ببینند، متذکر شد: بعد از گرفتن دکترا تازه آغاز شاگردی است نه طبابت کردن

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پروفسور مجید سمیعی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: بابت اتفاق نظر و تعاملی که بین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه گیلان ایجاد شده خوشحالم.photo_2016-09-28_15-29-12

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, سمیعی با بیان اینکه بیشتر دستاوردهایی که به آن دست یافته به خاطر ارتباطات بین‌رشته‌ای بوده، تصریح کرد: پتانسیل خیلی زیادی در گیلان می بینم و امیدواریم در یک برنامه پنج ساله دانشگاه‌ گیلان سرآمد همه‌ی دانشگاه‌های ایران باشد.

رئیس بیمارستان هانوفر آلمان با تاکید بر حفظ حرمت طبیب, رابطه طبیب و بیمار در ایران را خوب ندانست و اظهار کرد: این موضوع جای تاسف دارد.

وی خطاب به دانشجویان علوم پزشکی اضافه کرد: هرگز بیماری را از خود نرانید و بخوبی با آنها رفتار کنید.

سمیعی با تاکید بر اینکه دانشجویان پس از اتمام دوره دکترا باید خود را در ابتدای کار ببینند، متذکر شد: بعد از گرفتن دکترا تازه آغاز شاگردی است نه طبابت کردن. از شما دانشجویان خواهش می کنم پس از اتمام دکترا سعی کنند استاد خوبی پیدا کرده و از تجارب وی استفاده کنند.

علم آینده مربوط به عملکرد مغز است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این مراسم پروفسور سمیعی را مایه افتخار همه جهان دانست و گفت: نشاط دوباره در زمینه های علمی را از دم مسیحایی پروفسور سمیعی داریم.

شاهرخ یوسف‌زاده چابک افزود: پایه‌های علم بشریت بر چهار پایه استوار بوده که یکی از آنها اتم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه سخنان خود پایه دوم را اطلاعات و پایه سوم را متعلق به ژن دانست و یادآور شد: پایه چهارم علم در آینده مربوط به عملکرد‌ مغز و نرون است.

گفتنی است در پایان مراسم تفاهمنامه همکاری پژوهشی و تحقیقاتی بین دانشگاه علوم پزشکی و مرکز علوم اعصاب و روان هانوفر آلمان منعقد شد.

tel final1

Share