در نشست بررسی وضعیت مالی تیم فوتبال سپیدرود رشت مطرح شد:

درخواست برداشت ۳ برابری از معدن شن و ماسه پرای پرداخت هزینه های سپیدرود!

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان امروز گفت: مالک و مسولان باشگاه سپیدرود باید بدون اتکا به کمک هیات فوتبال و ورزش و جوانان گیلان دغدغه های بازیکنان و کادر فنی سپیدورد را در یک بازه زمانی مشخص و نزدیک برطرف کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست بررسی وضعیت مالی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: مالک و مسولان باشگاه سپیدرود باید بدون اتکا به کمک هیات فوتبال و ورزش و جوانان گیلان دغدغه های بازیکنان و کادر فنی سپیدورد را در یک بازه زمانی مشخص و نزدیک برطرفIMG_4308sepidroodکنند.

مسعود رهنما افزود: اداره کل ورزش و جوانان گیلان همچون گذشته برای حل مشکلات سپیدرود رشت رایزنی و پیگیری خواهد کرد.

رئیس هیات فوتبال گیلان نیز گفت: مالک این باشگاه قدیمی باید بتواند حداقل ۵۰ درصد از هزینه ها را قبول کند و بقیه را حامیان مالی تامین کنند.

فرامرز الماسخاله افزود: بازیکنان سپیدرود رشت بعلت پرداخت نشدن مطالباتشان تمرین نمی کنند.

وی گفت: باید مطالبات گذشته بازیکنان و کادر فنی سپیدرود هر چه سریعتر پرداخت شود در غیر این صورت این تیم از جایگاه خوبی که در لیگ بدست آورده است نزول خواهد کرد.

مالک باشگاه سپیدرود نیز گفت: یک معدن شن و ماسه در سنگر در اختیار این باشگاه است که از هفته آینده مورد بهره برداری خواهد گرفت و می تواند بخشی از مطالبات و بدهی ها را با درآمد حاصل از آن پرداخت کرد.

محمد پورمحسن افزود: از استاندار و مدیرکل ورزش وجوانان گیلان که همیشه حامی سپیدرود بودند تقاضا دارم برای اینکه بتوانیم تمامی هزینه های جاری و کادرفنی را به موقع پرداخت کنیم مجوز افزایش ۳ برابری برداشت معدن را بدهند.

وی گفت: بزودی درمراسمی از کارت هواداری سپیدرود و سامانه پیامکی ۳۰۴۷ برای کمک به باشگاه رونمایی خواهد شد.

tel final1

Share