حضور ۱۲ هزار دانش آموز در ۱۷۰ آموزشگاه سطح شهرستان فومن

رئیس آموزش و پرورش فومن از حضور ۱۲هزار دانش آموز در ۱۷۰ آموزشگاه سطح شهرستان خبر داد و گفت: تمامی کتب درسی مقاطع تحصیلی همانند سال گذشته توسط آموزش و پرورش تهیه و به دانش اموزان داده شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس آموزش و پرورش فومن ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد؛ این مدیریت در راستای اجرای پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی تمام تلاش خود را برای ایجاد فضای امن و بدور از دغدغه و سرشار از نشاط و شادابی برای شروع سال تحصیلی جدید بکار خواهد گرفت.photo_2016-09-24_22-52-40

رجب پور آموزش و پرورش را از پایه های توسعه و پیشرفت در کشور خواند و گفت: جامعه پویا و آرام حاصل آموزش صحیح و درست در حوزه فرهنگیو اجتماعی است.

رئیس اداره اموزش و پرورش شهرستان فومن با اشاره به اینکه بعد از آغاز تعطیلات تابستان پروژه مهر کلید خورده است گفت: با برگزاری جلسات متعدد و تشکیل کار گروه مقاوم سازی و بازسازی فضای آموزشی در معرض خطر و هر آنچه که به ایجاد فضای آموزشی بهتر کمک کند در پروژه ملی مهر قرار گرفته است.

وی اظهار کرد ؛ در این راستا جهت مقاوم سازی مدارس فومن سه مدرسه برای سال تحصیلی جاری با تخصیص اعتبارات در حال اتمام است.

رجب پور به مدارس شهید فکری جیرده آلیان ،شهید صفری خسرو اباد و دبیرستان سمیه فومن اشاره و گفت: دبیرستان سمیه شهرستان فومن به دلیل آسیب دیدگی سقف و سربندی شش سال بلا استفاده بود با پیگیری حقوقی و همکاری نوسازی مدارس تعمیر این مدرسه عملیاتی و امسال تحویل داده می شود.

وی از اتمام نقل و انتقالات استانی و برون استانی خبر داد و گفت: نقل و انتقالات اضطراری نیز در شرف اتمام است.

رییس اموزش و پرورش فومن انتصاب مدیران را با توجه به دستورالعمل جدید با مراحل چند گانه تا صدور ابلاغ عنوان و اظهار کرد؛این برای متقاضیانی بود که قبلا ثبت نام کرده بودند.

وی زیبا سازی مدارس را با همکاری طرح هجرت سپاه و بسیج عنوان و اعلام کرد: برخی مدارس از طرف مدیران و انجمن اولیاء و مربیان زیباسازی و رنگ آمیزی شد.

رجب پور از بازرسی و سرکشی اکیپی در مدارس جهت اجرایی شدن پروژه مهر خبر داد و گفت: زنگ شروع آغاز سال تحصیلی روز شنبه سوم مهر همزمان با سراسر کشور با زنگ مهر نواخته می شود.

رئیس آموزش و پرورش فومن از حضور ۱۲هزار دانش آموز در ۱۷۰ آموزشگاه سطح شهرستان خبر داد و گفت: تمامی کتب درسی مقاطع تحصیلی همانند سال گذشته توسط آموزش و پرورش تهیه و به دانش اموزان داده شد.

رجب پور با اشاره به اینکه هیچ مطبوعاتی در شهرستان از ارائه کتب درسی به دانش اموزان استقبال نکرد گفت: در راستای هوشمند سازی بعضی مدارس امسال هوشمند سازی در سطح شهرستان اجرایی می شود.

tel final1

Share