خبر عجیبی که یک سایت خبری منتشر کرد

حضور اجباری پرسنل شهرداری برای حضور در نمایشگاه کتاب/ فعالیت فرهنگی با اجبار غیرفرهنگی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شنیده ها حکایت از اجبار پرسنل شهرداری برای حضور در نمایشگاه کتاب در ساعت غیر اداری و آن هم با تهدید به قطع اضافه کار و برخورد جدی با سرپیچی کنندگان توسط معاون منابع انسانی شهرداری رشت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سایت خبری خبرآزاد نوشت:photo_2016-10-04_15-31-52

شنیده ها حکایت از اجبار پرسنل شهرداری برای حضور در نمایشگاه کتاب در ساعت غیر اداری و آن هم با تهدید به قطع اضافه کار و برخورد جدی با سرپیچی کنندگان توسط معاون منابع انسانی شهرداری رشت دارد.
سوالی که اساسا باید پرسید این است که در صورت صحت این شنیده ها این اقدام با چه توجیهی انجام شده و آیا اصولا اجبار پرسنل اقدامی فرهنگیست و اصلا آیا تهدید افراد جایگاه قانونی هم دارد؟
آیا کارمندان موظفند در ساعات غیراداری هم وقت خود را در اختیار ایشان بگذارند تا برایشان تصمیم بگیرند؟
دستاورد چنین حرکاتی برای پرسنل شهرداری چه خواهد بود؟ آیا به واسطه این رفتار و داد و فریاد و به صف کردن افراد برای انتقالشان سطح فرهنگیشان ارتقا پیدا کرده و به مطالعه کتاب و کتابخوانی روی میآورند؟
معاونت محترم نیروی انسانی شهرداری رشت باید بدانند که روش های قهری و جبری اینچنینی این روزها هیچ جایگاهی نداشته و تنها از ضعف مدیریت ناشی می شود.
قانونگرایی و برخورد جدی و قاطعیت فاصله زیادی با اینگونه اعمال دارد که قطعا در شان پرسنل شهرداری رشت نبوده و نیست.
خبرآزاد آمادگی انتشار پاسخ ایشان و دلایل این اقدام را دارد. امیدواریم در آینده شاهد بروز چنین رفتارهایی در شهرداری رشت نباشیم و مدیریت بر اساس احترام متقابل سرلوحه کار مدیران محترم شهرداری رشت قرار گیرد.

tel final1

Share