امام جمعه سیاهکل

حذف بخش هایی از کتاب درسی کلاس ششم کار غلطی است/اگر چنین باشد رزمندگان ما کوتاه نمی آیند/ اگر خانواده فراموش شود یعنی همه جامعه دچار تهدید می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل گفت: رزونامه صهیونیستی می نویسد هنوز آثار شهادت طلبی بعد از برجام در کتب ایرانی ها برقرار است و تا زمانیکه شهادت طلبی باشد یعنی اینکه ایرانی ها کوتاه نیامده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر اظهار داشت: رزونامه صهیونیستی می نویسد هنوز آثار شهادت طلبی بعد از برجام در کتب ایرانی ها برقرار است و تا زمانیکه شهادت طلبی باشد یعنی اینکه ایرانی ها کوتاه نیامده اند. من شنیده ام که می خواهند درس «۱۵ رهبر کوچک» کلاس ششم حذف بشود و درس دیگری جایگزین آن کنند. اگر اینکار انجام بشود غلط است. البته اگر چنین باشد نیز رزمندگان ما کوتاه نمی آیند و راه خودشان را ادامه می دهند.timthumb

وی افزود: مسئولین مراقبت کنند. می بایست درس این رهبران کوچک که بزرگ بودند پرشورتر ظهور و بروز داشته باشد.
امام جمعه سیاهکل با تأکید بر مقابله با نفوذ، گفت: باید آنقدر توان دفاعی خودمان را قوی کنیم که اگر دشمن غلطی کرد در برابر آن بایستیم و جواب آن را بدهیم. باید آنچنان قوی باشیم که قبل از اینکه دشمن غلطی بکند اجازه فکر غلط کردن را به آنها ندهیم. اگر رهبری تهدید کرد ما نیز باید تهدید کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل تصریح کرد: اگر به مسلمانی در هرجای دیگر ظلم شود مانند این را جواب خواهیم داد، زیرا ایران اسلامی خود را برای مقابله با دشمن آماده می کند.
وی با اشاره به آغاز سرشماری نفوس و مسکن، تأکید کرد: از مردم سیاهکل می خواهم با دقت در این سرشماری شرکت کنند. هرچه آمار دقیقتر و روش تر باشد برنامه ریزی برای آینده کشور نیز دقیق تر انجام می شود.

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن در دو مرحله از تاریخ ۳ تا ۲۴ مهرماه به صورت اینترنتی و توسط خود مردم و از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان به صورت دستی، انجام می شود، گفت: همه به عنوان لبیک گفتن به فرامین رهبری در این سرشماری شرکت کنند. آمار مخفیانه و محرمانه است و مقام معظم رهبری نیز تذکر داده اند تا آمار محرمانه باشد.
حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با بیان اینکه رزمندگان با نام ائمه در برابر مستکبرین پیروز شدند و راهکار پیش روی ما نیز می بایست اینچنین باشد، ابراز کرد: آیا ما مسئولین نزدیک به این کار را انجام می دهیم؟ مقام معظم رهبری می فرمایند که اگر من را خدمت گذار بنامند بهتر است تا اینکه رهبر بنامند و ما نیز باید کارها اینچنین باشیم.

وی در رابطه با تحولات اخیر سوریه، گفت: در روزهای گذشته آتش بس ۱۹۹ بار توسط تروریست ها در سوریه نقض شده است. آمریکا به سوریه حمل می کند و بعد می گوید که اشتباهی نیروهای سوری را بمباران کرده ایم!
امام جمعه سیاهکل در رابطه با دلیل حمله صهیونیست ها به سوریه تصریح کرد: اگر جنگ سوریه تمام شود حزب الله و همه جریان مقاومت به سمت صهیونیست ها می روند، به همین جهت اسرائیلی ها نمی خواهند جنگ سوریه به اتمام برسد.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با گرامیداشت روز خانواده گفت: مهمترین مسئولیت زن آرامش بخشیدن به خانواده است. اگر خانواده فراموش شود یعنی همه جامعه دچار تهدید می شود.
وی افزود: اگر زن فرصت رسیدگی به خانواده را نداشته باشد نباید گلایه کندکه مرد و بچه به خانواده نمی رسند، زیرا زن در حفظ خانواده بسیار تأثیرگذار است.

امام جمعه سیاهکل ضمن تشکر از تلاش های اسلامی فرماندار سیاهکل، خاطرنشان کرد: پس از چندین ماه سرانجام سیده زهرا میراعلمی بخشدار مرکزی سیاهکل شد و امیدوارم که این اعتماد فرماندار به وی به صورت عملی به نتیجه مطلوب برسد.
حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: از دیانتی می خواهم تا با بالا بردن عملکرد کمی و بالا بردن مسائل معنوی در بخش کیفی، آموزش و پرورش سیاهکل را به مراحل بالا ببرد.

وی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تشکر از سرهنگ خوشحال فرمانده سپاه سیاهکل برای انجام برنامه های متنوع در ایین هفته، گفت: یکی از برنامه های خوب سپاه سیاهکل در آغاز هفته دفاع مقدس؛ بازسازی باشکوه عید غدیر خم بود.
امام جمعه سیاهکل بیان کرد: از سردار حزنی به دلیل سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه سیاهکل و ارائه آمار پیرامون هشت سال دفاع مقدس تشکر می کنم.

tel final1

Share