با حضور مسئولان

جلسه تودیع و معارفه ریاست اداره محیط زیست شهرستان شفت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه تودیع معارفه ریاست اداره محیط زیست شهرستان شفت با حضور محمدپور مدیرکل محیط زیست استان گیلان در دفتر فرماندار شفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه تودیع معارفه ریاست اداره محیط زیست شهرستان شفت با حضور محمدپور مدیرکل محیط زیست استان گیلان در دفتر فرماندار شفت برگزار شد. img_3998

در این مراسم محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت یکی از مهمترین شاخص های توسعه را اهمیت به محیط زیست برشمرد و حفاظت از محیط زیست را وظیفه ای همگانی برشمرد.

وی با اشاره به عملیات پاکسازی آببندان ملاسرا از گیاه مهاجم سنبل آبی، از زحمات علی فرهی ریاست پیشین اداره محیط زیست شهرستان در این خصوص قدردانی نمود.

فرماندار شفت در ادامه مساله پسماند را یکی از مسائل مهم شهرستان برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم بحث تفکیک از مبدا هرچه زودتر ساماندهی گردد.

وی در این زمینه خواستار توجه ویژه ریاست جدید محیط زیست شهرستان شد.

در این مراسم محمدپور مدیرکل محیط زیست استان گیلان از تلاش های فرماندار شفت در خصوص پاکسازی آببندان ملاسرا از گیاه سنبل آبی قدردانی کرد و همچنین ابراز امیدواری کرد با تلاش شهرداران شفت و احمدسرگوراب مبحث پسماند در این دو شهر ساماندهی گردد. وی در پایان تاکید کرد که مسائل زیست محیطی به یک اداره و یک مدیر مربوط نمی شود و مستلزم تعامل همه مسئولین است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های علی فرهی، رضا زمانی به عنوان ریاست جدید اداره محیط زیست شهرستان شفت منصوب شد.

tel final1

Share