جزئیات تازه از جنایت شبانه در اردبیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،باگذشت سه روز از ماجرای قتل زن و مرد جوان در یکی از خیابان‌های شهرستان نمین در اردبیل، کارآگاهان پلیس به اطلاعات تازه‌ای در این باره دست یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،روزنامه ایران نوشت :باگذشت سه روز از ماجرای قتل زن و مرد جوان در یکی از خیابان‌های شهرستان نمین در اردبیل، کارآگاهان پلیس به اطلاعات تازه‌ای در این باره دست یافتند.
ghatl1در این جنایت هولناک که ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه شنبه ۲۴ مهر، در حوالی میدان جانبازان رخ داد زن جوانی با شلیک دوگلوله ازپا درآمد ومرد جوان پس از این جنایت با شلیک گلوله‌ای به زندگی خود در خودرو پژو۴۰۵ پایان داد.
با گزارش این حادثه به پلیس، تیم جنایی در محل حادثه حاضر شدند. پس از پایان تحقیقات مقدماتی، بازپرس ویژه قتل دستورانتقال اجساد قربانیان به پزشکی قانونی را صادر کرد. خودرو مورد نظرنیز به اداره آگاهی انتقال یافت.
با اینکه درنخستین گزارش‌ها اعلام شده بود قربانیان زن و شوهرهستند اما بررسی مدارک همراه آنها نشان داد مرد ۲۴ ساله مجرد بوده و از ساکنان محله ملاباشی اردبیل و زن ۲۰ ساله نیز مطلقه و صاحب یک فرزند بوده است. پلیس در بررسی خودرو نیز یک کیف زنانه، دو گوشی تلفن همراه هوشمند و یک قبضه اسلحه کشف کرد.
به گفته یکی از ساکنان که از لحظات اولیه شاهد حادثه بود، سرنشینان این خودرو پس از توقف در کنار خیابان با یکدیگرمشاجره لفظی پیدا کردند و مرد جوان با شلیک گلوله ابتدا زن همراهش را به قتل رسانده و سپس با شلیک گلوله‌ای به سرش خودکشی کرده است. درحال حاضر تحقیقات برای کشف زوایای پنهان این جنایت مرموز همچنان ادامه دارد.

tel final1

Share