جدیدترین تصاویر از سفر دسته جمعی مسئولان گیلان به ژاپن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در اولین روز کاری بازدید هیات اعزامی استان گیلان که به دعوت دولت ژاپن در این کشور حضور دارند ، از رصدخانه منطقه تالاب کوشیرو و مرکز حفاظت از حیات وحش وزارت محیط زیست ژاپن و مسیر پیاده راه تالاب کوشیرو بازدید شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در اولین روز کاری بازدید هیات اعزامی استان گیلان که به دعوت دولت ژاپن در این کشور حضور دارند، از رصدخانه منطقه تالاب کوشیرو و مرکز حفاظت از حیات وحش وزارت محیط زیست ژاپن و مسیر پیاده راه تالاب کوشیرو بازدید شد.

اعضای این هیات در ادامه بازدید از طرح ها و تجارب موفق دولت ژاپن در زمینه مدیریت یکپارچه تالاب ها و از طرح های اجرا شده در تالاب کوشیرو که با تالاب انزلی توافق نامه همکاری دارد دیدار کردند.

هیات اعزامی استان گیلان که به دعوت دولت ژاپن در این کشور حضور دارند، از رصدخانه منطقه تالاب کوشیرو و مرکز حفاظت از حیات وحش وزارت محیط زیست ژاپن و مسیر پیاده راه تالاب کوشیرو بازدید نمودند.

از دیگر برنامه های اعضای کارگروه احیای تالاب بین المللی انزلی می توان به  بازدید از پروژه احیای محیط زیستی وزارت اراضی، زیرساخت، حمل و نقل و گردشگری ژاپن ، بازدید از موزه دریاچه بیوا و مرکز تحقیقات علمی و محیط زیستی آن ، تاسیسات تصفیه فاضلاب و محل دفن کنترل شده زباله  نام برد.

۱ ۲ ۴

۳

tel final1

Share