جعفرزاده خبرداد:

تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید به ریاست وزیر نفت به گیلان سفر می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،نماینده مردم رشت در مجلس گفت: تیم اقتصاد مقاومتی دولت تدبیر و امیدبه ریاست وزیر نفت اواخر آبان به گیلان سفر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش سنگر که امروز(۱۵ مهر) با حضور مدیران استانی در محل بخشداری سنگر برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) اظهار کرد: با گذشت ۳۸ سال از انقلاب اسلامی، جلب رضایتمندی مردم برای ما حائز اهمیت است.jafarzade_2016-08-28_11-08-06

وی با بیان اینکه باید بیشترین ظرفیت را برای جذب امکانات در استان داشته باشیم، از حضور تیم دولت برای اقتصاد مقاومتی خبر داد.

جعفرزاده افزود: این تیم به ریاست مهندس زنگنه، وزیر نفت اواخر آبان به گیلان سفر می کند.

وی تصریح کرد: شهرستان رشت دارای عقب ماندگی های زیادی است که باید بتوانیم اعتبارات خوبی را در ۶ بخش استان در این سفر جذب کنیم.

زنگنه ادامه داد: ۸۵ درصد بخش سنگر روستایی است و باید این عقب ماندگی ها در بخش اقتصاد مقاومتی جبران شود.

وی تاکید کرد: مسئولان و مدیران استان مشکلات را شناسایی کرده و دسته بندی شاخصه ها در راه شهری، روستایی، تقویت برق …را برای ارائه به تیم دولت مهیا کنیم.

جعفرزاده با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید عقب ماندگی های ما را در این استان مرتفع کند به عدم تکمیل کمربندی رشت- انزلی اشاره واظهار کرد: با گذشت۱۵ سال هنوز این امر محقق نشده و این مطالبه جدی مردم این بخش و مسافران است.

وی با تشکر از مسئولان در خصوص آب رسانی به روستاهای این بخش اظهار کرد: مقام معظم رهبری ۵۰۰ میلیون دلار جهت آبرسانی  ۶ هزار روستا اختصاص داده است که از این تعداد یک هزار روستا متعلق به گیلان است که می توانیم در این خصوص کارهای خوبی انجام دهیم.

نماینده مردم رشت در مجلس تاکید کرد: در خصوص مشکل راه پل و سربندان دستور وزیر را گرفته که به زودی ابلاغ می شود.

وی همچنین در خصوص مشکل اداره ثبت و اسناد این بخش گفت: می توان با ۲۰۰ متر زمینی که شهرداری سنگر در اختیار این اداره گذاشته است یک ساختمان چند طبقه ساخته تا مشکل مردم حل شود.

tel final1

Share