تکرار ماجرای شاهرخ و سمیه؛ توطئه قتل مادر به‌خاطر ازدواج!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دختر ۱۴ ساله وقتی مادر خود را مانع ازدواجش دید با همدستی پسر مورد علاقه‌اش توطئه قتل او را اجرا کرد. این دو جنایتکار صبح دیروز برای آخرین دفاع در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ایران نوشت :دختر ۱۴ ساله وقتی مادر خود را مانع ازدواجش دید با همدستی پسر مورد علاقه‌اش توطئه قتل او را اجرا کرد. این دو جنایتکار صبح دیروز برای آخرین دفاع در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

photo_2016-10-19_07-43-33این در حالی است که آنها مرتکب جنایتی شدند که سال‌ها پیش دختر و پسر جوانی به‌نام شاهرخ و سمیه نیز برای ازدواج با وزنهم توطئه قتل هولناکی را رقم زدند که بازتاب‌های گسترده‌ای در کشور داشت. در آن جنایت خواهر و برادر دختر نوجوان کشته شدند اما پدر و مادرش جان سالم به‌در بردند.

در این جنایت که سوم بهمن سال ۹۱ در محله باغ‌فیض تهران رخ داد، زن جوانی در خانه‌اش کشته شد، به‌دنبال اعلام خبر این جنایت بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان جنایی در محل حادثه حضور یافتند و تحقیق در این باره آغاز شد.
با انتقال جسد شهلا- ۳۵ ساله- به پزشکی قانونی مشخص شد او با کابل برق خفه شده است.
شوهر این زن که خودش هم با ضربات چاقوی قاتل زخمی شده بود به کارآگاهان گفت: هنگام ظهر وقتی وارد خانه شدم و به داخل آشپزخانه رفتم کسی از پشت سرم دهانم را بست و با چاقو ضربه‌ای به کمرم وارد آورد که زمین افتادم در حالی که نیمه بیهوش بودم خودم را به کوچه رساندم و همسایه‌ها را با خبر کردم بعد فهمیدم جوانی که خواستگار دختر ۱۴ ساله‌ام بوده، زنم را هم قبل از من به‌خاطر مخالفت با این ازدواج کشته و بعد هم مرا موقع ورود به آشپزخانه با چاقو زده است.
وی گفت: این پسر چندی قبل به خواستگاری دختر ۱۴ ساله‌ام آمده بود. اما من و همسرم بشدت با ازدواج‌ غیر منطقی‌شان مخالفت کردیم.
کارآگاهان سپس به بازجویی از سحر- دختر نوجوان خانواده پرداختند اما او به کارآگاهان گفت: «فرد ناشناسی به خانه‌مان آمده و بعد از کشتن مادرم به من تجاوز کرده است» اما پس از دستگیری پسر مورد علاقه‌اش مشخص شد ادعای این دختر دروغ بوده است و مأموران پی بردند جوان خواستگار با توصیه و مشارکت دختر نوجوان مادر سحر را کشته تا بتوانند با هم ازدواج کنند. این جوان که در حال انجام خدمت سربازی بود دل به دختر نوجوان بسته و با هم تصمیم به ازدواج داشتند ولی والدین دختر مخالف ازدواج‌شان بودند و به پسر جوان می‌گفتند تو هنوز دوران خدمت سربازی‌ات را می‌گذرانی و شغل و درآمدی برای اداره یک زندگی نداری. از طرف دیگر دخترمان یک نوجوان ۱۴ ساله است و این شور و احساس نمی‌تواند او را به سعادت و خوشبختی برساند. اما سحر که مادرش را بیش از پدر مانع ازدواجش می‌دانست برای رسیدن به پسر مورد علاقه‌اش تصمیم شومی گرفت تا مادر را از سد راهشان بردارد.

tel final1

Share