تجمع انصار حزب‌الله علیه برگزاری فوتبال ایران و کره‌+ تصاویر و شعارها

تجمع انصار حزب الله تحت عنوان « آمران به معروف و ناهیان از منکر در اعلام انزجار از برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی امروز پس از برگزاری نماز جمعه تهران از دانشگاه تهران تا میدان فلسطین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، انصار حزب‌الله در اعتراض به برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره‌جنوبی، پس از نماز جمعه تهران اقدام به راهپیمایی کردند. حسین الله‌کرم در این تجمع گفت اگر حرمت‌شکنی شود، مسئولان سه قوه باید استعفا کنند یا از کار برکنار شوند.۱۶-۱۰-۷-۱۵۱۱۵۷۹

حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر از منتقدان برگزاری بازی ایران و کره به علت برگزاری این دیدار در روز سه شنبه که همزمان با شب عاشوراست، تجمع کردند.

حسین الله‌کرم عضور جمعیت انصار حزب‌الله که روز گذشته در پستی اینستاگرامی اعلام کرده بود انصار حزب‌الله بعد از نماز جمعه در انزجار از بازی ایران و کره تا میدان فلسطین راهپیمایی خواهند کرد، در این راهپیمایی با قرائت بیانیه‌ای گفت: نگرانیم که به دلیل عدم تدبیر در قرعه‌کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی، و انجام بازی ایران و کره جنوبی، حرمت عاشورا شکسته بشود لذا به مسئولان فدراسیون فوتبال، سفارتخانه کره جنوبی و… مراجعه کردیم و پیشنهاد دادیم بازی برگزار نشود یا بازی یک روز دیگر برگزار شود.

الله‌کرم در ادامه بیانیه خود با بیان اینکه این بازی بسترساز حرمت‌شکنی عاشوراست، گفت: اگر برگزاری فوتبال در شب عاشوراست، بازی در کشو.ر دیگر انجام شود که مسئولان آن را نپذیرفتند.

او افزود: پیشنهاد دوم این بود که مسابقه بدون تماشاگر برگزار شود تا در صورت گل زدن، بستر شادی احتمالی فراهم نشود که مسئولان معتقد به برگزاری بازی با حضور تماشاگران بودند و گفته‌اند جلوی مسائل احتمالی را می‌گیرند.

الله‌کرم گفت: از قوه قضاییه درخواست داریم با کسانی که بسترساز تصمیم برگزاری بازی هستند، برخورد شود و به آنها انذار داده شود. از آنجا که حرمت‌شکنی پذیرفته نیست، در صورت حرمت‌شکنی مسئولان سوه قوه باید پاسخگو باشند و به دلیل عدم پیشگیری و بی‌توجهی به طرح‌های حزب‌الله باید استعفا کنند یا از کار برکنار شوند.

همچنین آنگونه که ایسنا گزارش داده در این تجمع محدود شعارهایی هم‌چون «تذکر لسانی واجب مسلمین است، راه شهیدان ما همین است همین است»، «امر به معروف ما بزرگ‌ترین جهاد است »، « حزب الله بیدار است، از بی‌حجاب بیزار است»، «فرموده رهبری اجرا باید گردد»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «ما اهل کوفه نیست علی تنها بماند»، «سکوت هر مسلمان خیانت به قرآن»، «فساد و بی‌حجابی حربه استکبار است»، « امر به معروف ما اصلاحات حسینی است»، «نهی از منکر ما نفی فساد و فحشا است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «حزب فقط حزب علی و رهبر فقط سیدعلی» و … سر داده شد.

۱۶-۱۰-۷-۱۵۱۱۱۷۸

tel final1

Share