جانشين فرماندهي انتظامي استان گيلان

تا نفس در جان داریم برای امنیت مردم تلاش خواهیم کرد/پلیس گیلان مقتدرترین نیروی انتظامی در منطقه است/مردم مهمترین عنصر تولید امنیت اجتماعی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: مردم مهمترین عنصر تولید امنیت اجتماعی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: مردم مهمترین عنصر تولید امنیت اجتماعی هستند.

IMG_1010mehrganسرهنگ مهرداد مهرگان در جمع کارکنان پلیس گیلان با تبریک هفته ناجا با بیان اینکه پلیس یک نیرو مخلص و مقتدر در کشور است، گفت:پلیس احساس امنیت را برای مردم به ارمغان اورده است.

وی با بیان اینکه امنیت ایران کم نظیر است، افزود: اقتدار و امنیت موجب مقبولیت پلیس در بین مردم شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با تصریح براینکه پلیس در انجام وظایف ثابت قدم است، خاطرنشان کرد: تا نفس در جان داریم برای امنیت مردم تلاش خواهیم کرد.

سرهنگ مهرگان هفته ناجا را فرصتی برای شناساندن اقدامات پلیس به مردم و تجدید میثاق بارهبری دانست و افزود: پلیس همیشه در کنار مردم و تعامل با آن ها است.

وی مردم را مهمترین عنصر تولید امنیت اجتماعی دانست و افزود: مردم گیلان همکاری خوبی با پلیس دارند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه فرمانده انتظامی استان و شهرستان ها در نماز های جمعه برای مردم از عملکرد پلیس سخنرانی خواهند کرد، افزود: پلیس گیلان مقتدرترین نیروی انتظامی در منطقه است.

tel final1

Share