محمدی در بازدید از ستاد آمار تالش

بیش از ۶ درصد خانواده‌های گیلانی در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدی استفاده از اینترنت و فضای مجازی را جزو شاخصه های پیشرفتگی جوامع برشمرد که باید در کشور ما نیز فرهنگ سازی لازم در این مورد انجام شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیوان محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان روز گذشته در بازرسی از ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان تالش اظهار کرد: تاکنون ۱۵۰ هزار خانوار برابر ۶ و ۳۳ درصد استان گیلان در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن مشارکت کرده اند.photo_2016-10-07_09-58-48

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از تالش، مدیر اجرایی سرشماری گیلان این رقم را کمتر از میانگین کشوری تا این لحظه اعلام کرد و گفت: طی چند روز گذشته و با تاکید استاندار گیلان این میزان سیر صعودی داشته است.

محمدی استفاده از اینترنت و فضای مجازی را جزو شاخصه های پیشرفتگی جوامع برشمرد که باید در کشور ما نیز فرهنگ سازی لازم در این مورد انجام شود.

وی خطاب به آمارگیران گفت: موفقیت ثبت نام اینترنتی موجب کاهش بار کاری در زمان مراجعات حضوری خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعداد مامورین سرشماری، معاونین فنی و سایر دست اندرکاران این دوره از سرشماری را در گیلان ۹۰۰ تن اعلام کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر سرعت پایین اینترنت و قطع مکرر شبکه گفت: این مسئله در جلسه با مسوولان مخابراتی می بایستی مطرح و تمهیدات لازم صورت گیرد.

سوال محمدی از آمارگیران تحت آموزش مبنی بر ثبت نام اینترنتی و دریافت کد ۱۲ رقمی از حاشیه های جالب این بازدید بود.

علی فتح اللهی فرماندار تالش در این بازدید وعده داد تا از آمارگیران برتر که موفق به ثبت تعداد بیشتری شوند با اهدای جایزه تقدیر شود.

وی از راه اندازی باجه های ثبت نام اینترنتی در بخشداری ها و ادارات برای ثبت نام رایگان مردم خبر داد.

tel final1

Share