دبیر اجرایی نمایش بزرگ فصل شیدایی

بیش از ۱۲ هزار گیلانی در شب گذشته به تماشای فصل شیدایی نشستند/تنها دو شب به پایان اجرای این نمایش در رشت باقی مانده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید رحمانی گفت: استقبال پرشور مردم گیلان در هفتمین شب اجرای این نمایش (چهارشنبه ۳۱ شهریور ۹۵) که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، بی سابقه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بیش از ۱۲ هزار گیلانی در شب گذشته به تماشای فصل شیدایی نشستند.img_5485

مجید رحمانی گفت: استقبال پرشور مردم گیلان در هفتمین شب اجرای این نمایش (چهارشنبه ۳۱ شهریور ۹۵) که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، بی سابقه بود.

وی گفت: با توجه به عدم توفیق تمدید این نمایش بدلیل پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بارش باران در اولیل هفته آتی، امشب و فردا آخرین اجرای این نمایش فاخر خواهد بود.

دبیر اجرایی نمایش بزرگ فصل شیدایی تصریح کرد: از عموم علاقه مندان خواهشمندیم از ساعت ۱۹ در محل حضور داشته باشند و حتی الامکان از وسایل ایاب و ذهاب عمومی رایگان که از میدان مصلی سرویس دهی می کنند استفاده نمایند.

رحمانی افزود: اسنقبال کم نظیر مردم رشت و استان بویژه جوانان و خانواده ها از این نمایش میدانی و چند رسانه ای، حاکی از لزوم توجه هر چه بیشتر مسؤلین و فعالان فرهنگی و هنری استان جهت باز آفرینی فعالیت های بزرگ و ارزشی می باشد.

دبیر اجرایی نمایش بزرگ فصل شیدایی یادآور شد: در هفت شب اول اجرای این نمایش، بر اساس آمار واقعی، بیش از ۴۴ هزار نفر با وجود بعضا شرایط نامساعد جوی مخاطب این برنامه بودند، آنهم در محلی در ۴ کیلومتری خارج از شهر قرار دارد.

رحمانی گفت: این فعالیت یک عملیات بزرگ فرهنگی بوده، که پس از شبیه سازی مسیر پیاده روی اربعین و پذیرایی به سبک موکب های اربعینی و بهره مندی مردم در نمایشگاه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به ضیافت نور و نوا و نمایش و روایت هبوط تا ظهور می نشینند.

وی افزود: بلیط رایگان نمایش همچنان از طریق باجه های سطح شهر، سایت و محل ورودی نمایش در دهکده مقاومت رشت ارایه می گردد.

رحمانی در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه تنها دو شب به پایان اجرای این نمایش در رشت باقی مانده است، تمامی عزیزانی که بلیط شب های گذشته را در اختیار دارند اما تاکنون موفق بحضور نشده اند؛ می توانند در ۲ شب آتی مهمان این نمایش بزرگ باشند.

شایان ذکر است قرعه کشی ۳۰ هدیه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات نیز در پایان آخرین شب اجرای نمایش انجام و ازطریق سایت و کانال اطلاع رسانی می گردد.

tel final1

Share