سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از پیروزی مقابل مس:

به هیچ وجه چشم به صعود نداریم/مسئولان فکری به حال و روز فوتبال رشت بکنند/کمک مالی هدایتی تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نظرمحمدی با بیان اینکه با صدر نشینی سپیدرود توقعات بالا رفته است؛ افزود: استراتژی ما بقا در بالای جدول است و به هیچ وجه چشم به صعود نداریم زیرا تیم از لحاظ لجستیکی بسیار در سطح پایینی قرار دارد و نباید مشکلات را پشت موفقیت ها قایم کنیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از برد مقابل مس رفسنجان در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: بازی با مس بسیار سخت و سنگین بود و می دانستیم که تیم مس تیم بزرگی است.(گزارش این بازی و حواشی)IMG_4492alinazarmohammadi

وی با اشاره به تمرین نکردن بازیکنان سپیدرود رشت اظهار کرد:  ۴ روز قبل از بازی تمرینات خود را شروع کردیم اما ۳ امتیاز این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت تا روند پیروزی هایمان ادامه داشته باشد.

نظرمحمدی افزود: برای این بازی نگرانی زیادی داشتم چون می دانستم تیم برای انجام ۹۰ دقیقه بازی به هیچ وجه آماده نیست و این موضوع در بازی مقابل مس به وضوح دیده شد.

سرمربی سپیدرود رشت ضمن تشکر از حسین هدایتی برای کمک مالی وی به این تیم، تصریح کرد: پرداخت پولی که از سوی هدایتی انجام شد از لحاظ روحی و روانی به اعضای این تیم کمک بسیاری کرد.

وی با بیان اینکه با صدر نشینی سپیدرود توقعات بالا رفته است؛ افزود: استراتژی ما بقا در بالای جدول است و به هیچ وجه چشم به صعود نداریم زیرا تیم از لحاظ لجستیکی بسیار در سطح پایینی قرار دارد و نباید مشکلات را پشت موفقیت هاپنهانکنیم.

نظرمحمدی در پایان اظهار داشت: فوتبال رشت پتانسل حضور در سطح اول فوتبال را دارد ولی باید بدانیم تنها از لحاظ نیروی انسانی قوی است ولی از لحاظ سخت افزاری بسیار ضعیف است و باید مدیران شهری و مسئولان فکری به حال و روز فوتبال رشت بکنند.

گفتنی است سپیدرود رشت هم اکنون با کسب ۲۰ امتیاز از ۹ بازی خود در صدر جدول قرار دارد.

tel final1

Share