میرزابنویس

به امید روزی که رسم مروت و انصاف از میانمان رخت برنبندد

دعا می کنیم در این روزهای سخت، در روزگاری که خطای انسان جایزالخطا را کسی برنمی تابد،و تاوان تعصبات و انتقام کشی ها را، نه مدیران صاحب قدرت، که خبرنگاران و زحمتکشان عرصه رسانه می پردازند، رسم مروت و انصاف از میانمان رخت برنبندد…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در ستون میرزابنویس شماره هشتم هفته نامه جوانان دیارمیرزا یادداشت یکی از مخاطبان به چاپ رسیده است.

این مخاطب با اشاره به فضاسازی های صورت گرفته علیه این هفته نامه نوشته است:۷۷ced301a48385bea63ea435588d067c

در تمام سالهایی که فضای رسانه ای استان گیلان به واسطه حضور چند جوان متعهد، علاقمند و حرفه ای از حرکت در راستای شیوه های سنتی و گاها زرد به جریانی پویا،فعال و تاثیر گذار تغییر کرد، کسی برای تقدیر از شما بیانیه ای صادر نکرد.
زمانی که بدون پول و شانتاژ های مالی قدرت های سیاسی، هزینه های سنگین خبرنگاران، سایت، نشریه و … را تامین می کردید، کسی به سراغ شما نیامد تا از مشکلاتتان بپرسد و البته کسی هم از شما قدردانی نکردو فعالیتتان به چشم کسی نیامد.
وقتی بصورت شبانه روزی به انعکاس اخبار و خدمات دولت ها پرداخته و در جهت رسالت واقعی خود که اطلاع رسانی دقیق و صحیح به مردم بود قدم بر میداشتید، کسی همراهتان نشد.
وقتی با خلاقیت ها و نو آوری ها در جهت ایجاد فضایی شفاف برای مخاطبین بودید،افکار و اعمالتان به دید کسی نیامد.
هیچکدام از اینها چیزی نبودند که به چشم مسئولین و ایضا، بسیاری از ما مردمان این آب و خاک بیاید و تحسینی و تشکری را بدرقه‌ی خستگی هایتان کند.
اما، تنها یک اشتباه و یا یک سوء برداشت کافی بود تا سیل پیامها، لعن ، نفرین ها و خط و نشان کشیدن ها را به سویتان سرازیر کنند و رگ غیرت و تعصب قومی و نژادی را، بر گردن جماعتی برآورد و سوژه ی طراز اول بحث شبنامه نویسان و گروههای مجازی و بهانه ی انتقام کشی اهل سیاست و صاحبان قدرت و سیاست شود.
در این بین پذیرش اشتباه و عذرخواهی صادقانه تان را هم نه کسی ببیند و نه کسی بشنود و نه کسی بپذیرد و همه از روی عافیت طلبی سکوت پیشه کنند و دم بر نیاورند.
جالب اینجا بود که به جرات بیش از ۹۰ درصد از این هجمه سازان مطالب آن شماره نشریه را نخوانند و بسیاری برای عقب نماندن از قافله به تفسیر و واژه پردازی پرداختند تا عقده های سیاسی خود را خالی نمایند.
دعا می کنیم در این روزهای سخت، در روزگاری که خطای انسان جایزالخطا را کسی برنمی تابد و تاوان تعصبات و انتقام کشی ها را، نه مدیران صاحب قدرت، که خبرنگاران و زحمتکشان عرصه رسانه می پردازند، رسم مروت و انصاف از میانمان رخت برنبندد…

امضا: یک مخاطب

tel final1

Share