برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی استان گیلان در فومن

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسابقات ووشو قهرمانی استان گیلان انتخابی تیم ملی بمناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی فومن برگزار گردید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسابقات ووشو قهرمانی استان گیلان انتخابی تیم ملی بمناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی فومن برگزار گردید.photo_2016-10-02_21-14-52

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن، در این دوره از رقابتها ، ٢٠٠ ووشوکار از شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند که در سالن ورزشی شهید چمران شهرستان فومن با هم به رقابت پرداختند.
این دوره از رقابت ها بمناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس در دو بخش تالو و ساندا در روز جمعه برگزار شد و در پابان این مسابقات، تیم ووشوکاران رشت الف با کسب مقام اول به عنوان قهرمانی رقابتهای ووشوکاران استان گیلان را به خود اختصاص داد و تیم شهرستان فومن در مکان دوم قرار گرفت و تیم ماسال نیز عنوان سوم مسابقات را از آن خود کرد.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به تیمهای برتر مسابقات لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر نیز جوایزی اهداء شد.

حضور نوبخت رئیس هیات ووشو استان، افتخاری نماینده شهرستان، فرماندار و رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان فومن از نکات قوت مسابقات بود.


tel final1

Share