معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی خبرداد:

برگزاری مسابقات بسکتبال ساحلی دانش آموزی در منطقه آزاد انزلی/بزرگترین مجموعه ورزش های ساحلی استان در منطقه آزاد در حال ساخت و تکمیل است+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجید فاتحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در گفتگو با دیارمیرزا گفت: با آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس، مسابقات دانش آموزی بسکتبال ساحلی با حضور دانش آموزان برتر رشته بسکتبال به صورت یک روزه برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجید فاتحی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در گفتگو با دیارمیرزا گفت: با آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس، مسابقات دانش آموزی بسکتبال ساحلی با حضور دانش آموزان برتر رشته بسکتبال به صورت یک روزه برگزار شد.photo_2016-09-22_21-03-13

وی با اشاره به اینکه جهت احداث زیرساخت های تجاری فعالیت های گسترده ای در سطح منطقه در حال انجام است؛ افزود: بزرگترین مجموعه ورزش های ساحلی استان در فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد در حال ساخت و تکمیل است.

فاتحی گفت: با تکمیل این پروژه امیدواریم شاهد برگزاری مسابقات ملی و بین المللی والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و هندبال ساحلی در منطقه آزاد انزلی باشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: ساخت مجموعه های ورزشی به منظور سوق دادن جوانان به ورزش و ایجاد روح شادی و نشاط در جامعه است.

tel final1

 

Share