مسوول دبیر خانه کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان خبر داد

برگزاری جشنواره شیوه های نوین تدریس معارف دین در گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام والمسلمین پور ابراهیم مسوول دبیر خانه کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت :کانون مساجد استان گیلان هفتم مهر ماه سال جاری جشنواره شیوه های نوین تدریس معارف دین با عنوان شکوه دین را برگزرار می کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،جشنواره شیوه های نوین تدریس معارف دین در گیلان برگزار می شود.۳۹۲۸۸۹_orig

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت ،حجت الاسلام والمسلمین پور ابراهیم مسوول دبیر خانه کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت :کانون مساجد استان گیلان هفتم مهر ماه سال جاری جشنواره شیوه های نوین تدریس معارف دین با عنوان شکوه دین را برگزرار می کند.

پور ابراهیم با بیان اینکه جشنواره شیوه‌های نوین تدریس معارف دین را در چهار محور قرآن، اعتقادی، اخلاق و احکام برگزار خواهیم کرد ،افزود:در مرحله نخست جشنواره از پیشکسوتان حوزه دین در گیلان تجلیل شد و این امر نیز در سال‌های آینده دنبال می‌شود و در مرحله دوم که روز هفتم مهرماه برگزار خواهد شد  از تعداد ۲۰۰ فعال حوزه دین که جوانان هم نیز در بر می گیرد تجلیل به عمل می آید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد :انتخاب افراد برگزیده  باید داری سه شاخص داشتن کتاب در حوزه دین و معارف ، داشتن موسسات قرانی و دارا بودن روشهای نوین در حوزه دین باشند.

وی با بیان اینکه سال‌های گذشته جشنواره شیوه‌های نوین تدریس معارف دین به صورت ملی در گیلان برگزار می‌شد، افزود: با توجه به ظرفیت بسیاربالایی که در این زمینه در گیلان وجود دارد  پیشنهاد شد تا جشنواره به صورت استانی نیز برگزار شود.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی‌ـ‌هنری مساجد گیلان با اشاره به اینکه در دوره گذشته جشنواره مذکور تعداد ۹ نفر از گیلان معرفی شدند، گفت: امسال از بین ۲۰۰ نفر در استان تعداد ۷۰ نفر انتخاب شدند.

پورابراهیم سخنران ویژه جشنواره شیوه‌های نوین تدریس معارف دین در گیلان را آیت‌الله رسولی محلاتی و آیت‌الله قربانی امام جمعه رشت معرفی کرد و گفت : این جشنواره در مجتمع شهید مطهری برگزار می شود.

tel final1

Share