در جلسه شورای اداری شهرستان تالش

بخشدار مرکزی تالش معارفه شد/ شکوری:خدمت به مردم با شعار ممکن نیست/ از نصب بنرهای تبریک خودداری کنید+ تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بخشدار مرکزی تالش طی مراسمی در جلسه شورای اداری شهرستان تالش که مقارن ظهر سه شنبه ۷ مهر برگزار گردید معارفه شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بخشدار مرکزی تالش طی مراسمی در جلسه شورای اداری شهرستان تالش که مقارن ظهر سه شنبه ۷ مهر برگزار گردید معارفه شد. چنگیز شکوری بخشدار سابق بخش مرکزی آستارا طی حکمی از سوی محمدعلی نجفی استاندار گیلان به این پست منصوب و این حکم توسط علی فتح اللهی قرائت و به وی تحویل گردید.
%d9%85%d8%b9%d8%a7%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%b4%da%a9%d9%88%d8%b1%db%8c-11
خدمت به مردم با شعار ممکن نیست/ از نصب بنرهای تبریک خودداری کنید

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از تالش, شکوری طی سخنانی کوتاه پس از دریافت این حکم اظهار کرد: در طول خدمت بیش از سی ماهه در آستارا و همکاری با مهندس سیروس شفقی فرماندار معزز این شهرستان تجربیات بسیاری آموختم و در خدمت مسوولین و مردم فرهنگ دوست این شهرستان بودم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مناصب امانت و یک فرصت است که می توان با اندوختن توشه خدمت به مردم رضایت خداوند را به دست آورد که با شعار ممکن نیست.
وی افزود: تالش سرزمین محبتها و اندیشه های بزرگ است و با وحدت و همدلی شهدای گرانقدری را تقدیم نموده است.
شکوری در مورد وحدت مردم تالش گفت : این مردم به فراخنای تاریخ وحدت و یکدلی داشتند و با حضور حداکثری در انتخابات مایه مباهات هستند همچنان که با انتخاب دکتر روحانی این موضوع را ثابت کردند.
بخشدار مرکزی نگاهی به شعار امسال هم داشت و گفت: امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است و ما باید فرهنگ سازی برای این مهم را از خود آغاز کنیم.
وی یک توصیه نیز داشت. شکوری از دوستان خود خواست تا از نصب بنرهای تبریک به دلیل ایجاد مشکلات زیست محیطی و مخدوش کردن چهره شهر خودداری کنند.

بنابر مشاهدات خبرنگار دیارمیرزا، مراسم معارفه بخشدار جدید با حضور تعدادی از مسوولین شهرستانهای آستارا و رضوانشهر همراه بود.

گفتنی است چنگیز شکوری متولد ۱۳۵۱ در شهر پره سر رضوانشهر است و سابقه ۱۵ ساله در وزارت کشور و فرمانداری های استان گیلان را در کارنامه دارد. وی مولف و نویسنده کتابهای گنجینه تالش با موضوع ادبیات تالش از ۷۰۰ سال پیش تاکنون، سیری در کوچ نشینان تالش و اقوام قفقاز جنوبی است. شکوری ۲۵ سال روزنامه نگاری در نشریات محلی، استانی و خبرگزاریهای داخلی را نیز در پرونده خود دارد.

tel final1

Share