فرماندار رودبار اظهار کرد:

بحث ورزش و جوانان را دولت تدبیر و امید به جد پیگیری می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده عالی دولت اظهار داشت: هدف اصلی، نگاه محوری و شاخص به موضوع تربیت بدنی و ورزش، بحث سلامت جامعه است که حائز اهمیت بوده و ورزش علاوه بر فعالیت فیزیکی در سلامت روح و روان هم موثر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس اداره ورزش و جوانان به همراه پرسنل و جمعی از افتخارآفرینان عرصه ورزشی شهرستان با میرغضنفری فرماندار رودبار در محل دفتر کار وی دیدار و گفتگو کردند.

img_0043نماینده عالی دولت اظهار داشت: هدف اصلی، نگاه محوری و شاخص به موضوع تربیت بدنی و ورزش، بحث سلامت جامعه است که حائز اهمیت بوده و ورزش علاوه بر فعالیت فیزیکی در سلامت روح و روان هم موثر است.

ایشان با بیان اینکه بحث ورزش و جوانان را دولت تدبیر و امید به جد پیگیری می کند بیان داشتند: شهرستان رودبار همواره در عرصه ورزش در سطح کشور خوش درخشیده و ورزشکاران ما با خلق قهرمانی ها و کسب مدال های رنگارنگ توانسته اند نام رودبار را مطرح نمایند.

میرغضنفری در پایان با اشاره به اینکه به مشکلات اداره ورزش و جوانان و ورزشکاران واقفم تصریح کرد: با وجود کارمندان تلاشگر و کاردانی که در این اداره است، دستیابی به شرایط مطلوب و ارتقا ورزش منطقه دور از ذهن نخواهد بود.

tel final1

Share