با هدف کمک به کودکان اتیسم؛

بازی دوستانه فوتبال بین تیم هنرمندان ایران و گیلان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رئیس انجمن اتیسم گیلان از برگزاری بازی دوستانه فوتبال بین تیم هنرمندان ایران و گیلان به نفع کودکان اتیسم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،به نقل از مهر ،رئیس انجمن اتیسم گیلان از برگزاری بازی دوستانه فوتبال بین تیم هنرمندان ایران و گیلان به نفع کودکان اتیسم خبر داد.

۲۰۰۰۱۴۹داوود قیصر نژاد  اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده، بازی دوستانه فوتبال بین دو تیم هنرمندان تهران و گیلان انجام می شود که عواید حاصله از آن، صرف کودکان اتیسم استان می شود.

وی ادامه داد: این بازی قرار است در آذرماه سال جاری و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی گیلان برگزار شود.

رئیس انجمن اتیسم گیلان افزود: طبق هماهنگی های انجام شده، قرار است تا این بازی در ورزشگاه شش هزار نفری سردار جنگل رشت برگزار شود.

قیصرنژاد با اشاره به شناساسس بیش از ۵۰۰ کودک اتیسم در استان تأکید کرد: انجمن اتیسم گیلان در راستای فراهم آوردن شرایط مناسب برای رشد و پرورش کودکان مبتلا به این اختلال، فعالیت های زیادی انجام داده است که یکی از آنها برگزاری جشن بزرگ حمایت از کودکان اتیسم در تیرماه سال جاری است که با حضور گسترده هنرمندان و ورزشکاران استانی و کشوری، جمعی از نمایندگان و مسئولان استانی همراه بود.

tel final1

Share