رمضانی خبرداد

بازدید شهردار رشت از روند ساخت خودروهای آتش نشانی در کارخانه Ziegler آلمان/ قرارداد خرید نردبان ۵۵ متری بسته شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار رشت بهمراه مدیر عامل سازمان آتش نشانی با حضور در کارخانه Ziegler تجهیز کننده و تولید کننده خودروهای آتش نشانی در دنیا واقع در آلمان از نزدیک به بازدید از روند چگونگی ساخت خودروی های نیمه سنگین و نردبان ۵۵ متری پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار رشت بهمراه مدیر عامل سازمان آتش نشانی با حضور در کارخانه Ziegler تجهیز کننده و تولید کننده خودروهای آتش نشانی در دنیا واقع در آلمان از نزدیک به بازدید از روند چگونگی ساخت خودروی های نیمه سنگین و نردبان ۵۵ متری و دیگر تجهیزات متعلق به این خودروها اعم از انواع لوله های نواری، موتور پمپ ها، دستگاههای امداد و نجات و دیگر تجهیزات اطفایی پرداختند.۲۰۹۵-۳۸۶۸

بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت در تشریح خبر گفت: با توجه به جمعیت و پراکندگی سازه ها در شهر رشت و همچنین خیل عظیم آپارتمان های بلند مرتبه، این سازمان تنها دارای یک نردبان ۳۲ متری بوده که جهت رفع نیازمندیهای شهروندان از لحاظ ناوگان خودرویی با کمبود تجهیزات رو برو است.

وی با بیان اینکه از کارخانه های مختلف شرکت زیگلر واقع در کشور آلمان و کرواسی نیز بازدید شد افزود: در این بازدیدها در خصوص پروژه دوم خرید خودروهای نردبانی نیز به گفتگو پرداختیم.
رمضانی به رفع کمبودهای موجود در سیستم خودرویی و تجهیزات سازمان آتش نشانی رشت اشاره کرد و گفت: به جهت ارایه خدمات و برقراری عدالت شهروندی سعی در مرتفع کردن نیازمندیها در یک برنامه ریزی منسجم و بلند مدت را داریم.

خوشبختانه با همکاری و همیاری مدیران شهری و شهردار رشت قرارداد خرید نردبان ۵۵ متری که یکی از ملزومات مهم و حیاتی برای ارایه خدمات به شهروندان می باشد با یکی از شرکتهای بزرگ و معتبر ماشین سازی بسته شد.

tel final1

Share