بازداشت ۸ مزاحم اینترنتی ۲۲ تا ۳۳ ساله توسط پلیس فتای گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قانونگذار در قانون جرایم رایانه ای، مجازات حبس و جزای نقدی برای مزاحمان اینترنتی، تعیین نموده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قانونگذار در قانون جرایم رایانه ای، مجازات حبس و جزای نقدی برای مزاحمان اینترنتی، تعیین نموده است.%d8%b9%da%a9%d8%b321

سرهنگ محمدخانی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت : در پی ارجاع چندین فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی تعدادی از شهروندان گیلانی مبنی بر مزاحمت از طریق پیام رسان های موبایلی گزینه خارجی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ محمد خانی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عاملان مزاحمت از طریق پیام رسان های موبایلی گزینه خارجی که هشت نفر مرد به ترتیب ۲۲ ، ۲۳ ،  ۲۴  ، ۲۵ ، ۲۷ ، ۲۸ ، ۲۹ ، ۳۳ ساله یک نفر از آنان اهل و ساکن لاهیجان و مابقی اهل و ساکن رشت بودند شناسایی، با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند .

وی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده متهمان به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه با ارسال مطالب موهن ، خلاف واقع و ناروا ، موجب اذیت و آزار  شکات شده بودند ، اعتراف نمودند، که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شدند.

tel final1

Share