وزیر ارتباطات خبرداد

اینترنت رایگان اعلام شده از سوی مرکز آمار توسط همه اپراتورها ارائه می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا واعظی گفت: رئیس مرکز آمار پیشنهاد کرده اند میزان اینترنت رایگان به ۲ گیگابایت افزایش یابد و برای آن توافق نامه ای نیز امضا شده است؛ تلاش می شود همه شرکت هایی که این توافق نامه را امضا کرده اند به تعهد خود عمل کرده و ۲ گیگابایت اینترنت رایگان را به مردم ارایه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه ارایه دهندگان خدمات اینترنتی آمادگی دارند ۲ گیابایت اینترنت رایگان اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران را ارائه دهند.۸۲۲۲۲۷۳۵-۷۱۰۰۲۸۸۱

محمود واعظی روز شنبه در حاشیه دیدار از مرکز داده های سرشماری اینترنتی ایران در مرکز آمار در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره چگونگی واگذاری اینترنت رایگان افزود: پیشنهاد شده ابتدا یک گیک از اینترنت رایگان واگذار شود و در این رابطه رایزنی های لازم در حال انجام است.
وی خاطرنشان ساخت: همه شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت از این موضوع استقبال کرده و آماده واگذاری این هدیه هستند.
واعظی گفت: رئیس مرکز آمار پیشنهاد کرده اند میزان اینترنت رایگان به ۲ گیگابایت افزایش یابد و برای آن توافق نامه ای نیز امضا شده است؛ تلاش می شود همه شرکت هایی که این توافق نامه را امضا کرده اند به تعهد خود عمل کرده و ۲ گیگابایت اینترنت رایگان را به مردم ارایه دهند.
وزیر ارتباطات افزود: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف خواهد بود بر چگونگی درست ارایه این میزان اینترنت رایگان نظارت داشته باشد.
هفته گذشته رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز آمار ایران گفته بود: فرم دریافت ۲ گیگابایت اینترنت رایگان در روزهای آینده در تارنمای همه اپراتورهای تلفن همراه قرار می گیرد.
به گفته «حسین تهرانی»، طبق توافق انجام شده مرکز آمار ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار است همه کسانی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند از ۲ گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند شوند.
وی درباره جزییات این طرح گفته بود: افراد می توانند با وارد کردن کد آماری ۱۲ رقمی که پس از تکمیل اطلاعات سرشماری مرکز آمار ایران به آنها داده شده است و همچنین شمار اعضای ثبت نام شده خانوار خود، به تارنمای اپراتورهای تلفن همراه وارد شوند.

tel final1

Share