پیروزی ارزشمند و سرنوشت ساز شاگردان کی روش

ایران «مشت کره» را خواباند/صدرنشینی مقتدرانه تیم ملی فوتبال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم ملی ایران با گل استادانه سردار آزمون بازی حساس مقابل کره جنوبی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا با ۱۰ امتیاز از چهار مسابقه صدر جدول گروه را از ازبک های ۹ امتیازی پس بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا تیم ملی ایران با گل استادانه سردار آزمون بازی حساس مقابل کره جنوبی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا با ۱۰ امتیاز از چهار مسابقه صدر جدول گروه را از ازبک های ۹ امتیازی پس بگیرد. تیم مقتدر فوتبال ما با هدایت کارلوس کی روش، ۱۳۰۰ روز است به هیچ تیم آسیایی نباخته و امشب در چهارمین رویارویی پیاپی، باز هم طعم شکست را به کره جنوبی پرافتخارترین تیم آسیا در ادوار جام جهانی چشانید. کره ای ها که با مشت گره کرده به تهران آمده بودند، دست خالی و با مقام سومی گروه به سئول برگشتند تا خطر بازماندن از صعود به جام جهانی را لمس کنند.
۳۳۳۲۱۰۶-۵۴۱۹۴۱۰
دقیقه ۷۹: سردار آزمون گلزن ایران بخاطر خطای بی مورد در میانه میدان روی هافبک کره، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۶: حمله دامنه دار ایران و دفع ناقص دروازه بان کره، در پشت محوطه جریمه نصیب عزت الهی شد که شوت او به دروازه خالی مانده با دخالت مدافع کره به کرنر تبدیل شد.

دقیقه ۶۴: روی ارسال کرنر و ریباند، میلاد محمدی از پشت هجده قدم شوت کرد که دروازه بان کره به زحمت توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۹: پرتاب بلند اوت حاج صفی می توانست ایران را با ضربه سر عزت الهی صاحب گل دوم کند اما این توپ هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: فرار وحید امیری و پاس عرضی او برای آزمون خطر جدی برای کره ای ها ایجاد کرد اما در آخرین لحظات مدافع کره با تکل توپ را به اوت زد.

دقیقه ۵۰: ارسال تند و محکم جهانبخش از جناح راست پشت شش قدم کره نصیب آزمون شد اما سردار موفق نشد این پاس عالی را خوب کنترل کند و موقعیت عالی از دست رفت.

دقیقه ۳۴: گردش توپ و میدان داری طولانی کره ای ها با نفوذ تیمی آنها به پشت محوطه جریمه ایران همراه شد اما ضربه خطرناک هافبک کره ای ها با خوش شانسی ایران به مهاجم خودی برخورد کرد و به اوت رفت.

دقیقه ۲۸: ارسال کره ای ها از جناح چپ ایران به هیونگ رسید اما بعد از کنترل و چرخش این مهاجم خطرناک، گنجی توپ را دفع کرد تا دروازه ایران را نجات دهد.

گل ایران/دقیقه ۲۵: نفوذ عالی رامین رضاییان و پاس زمینی او به پشت شش قدم کره، با اشاره نوک پای استادانه آزمون به گوشه دروازه کره ای ها رفت و به تور چسبید تا یوزها مزد برتری خود را بگیرد.

دقیقه ۲۱: روی پرتاب اوت کوتاه و پاسکاری های مداوم جهانبخش، دژاگه و رضاییان ، جهانبخش به درون هجده قدم کره نفوذ کرد اما پاس زمینی او با نوک پای آزمون در آغوش دروازه بان کره آرام گرفت.

دقیقه ۱۷: ارسال زیبای حاج صفی به درون شش قدم کره از روی یک ضربه ایستگاهی، مقابل پای جهانبخش قرار گرفت اما ضربه این بازیکن در عین ناباوری از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱: روی ضدحمله پاس بلند و عمقی حاج صفی به آزمون رسید اما عدم کنترل مناسب سردار، توپ را به جهانبخش در سمت راست رساند. او با دریبل مدافع کره ای توپ را به کنج دروازه حریف فرستاد اما توپ بدون اثر مدافع کره به اوت رفت.

دقیقه ۷: روی یک ضربه ایستگاهی تمرین شده از جناح چپ و آغاز زمینی دژاگه ، امیری ارسال زمینی انجام داد که پس از ضربه آزمون توپ در ریباند به پورعلی گنجی پیش تاخته رسید و او توپ را به تور دروازه کره چسباند اما کمک اول ژاپنی قبلا آفساید اعلام کرده بود.

tel final1

Share