سخنان مهم حجت الاسلام افتخاری در جمع مردم

اگر دست ما را نمی‌گیرید، حداقل مردم را آزار ندهید/ فومن و شفت جای گزافه‎گویی‌ و دروغ پراکنی نیست/به افراد از خدا بی‎خبر پول می‎دهند که خادم شما را تخریب کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم فومن و شفت گفت: هم اکنون برخی افراد از خدا بی خبر، با اقدامات تخریبی در فضای مجازی علیه من با استفاده از افراد بیمار بدنبال فضاسازی برای ناکارآمد نشان دادن بنده هستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با حضور در آیین های عزاداری و نیز مساجد و هیئت های مذهبی این دو شهرستان، ضمن حضور در جمع عزاداران حسینی، در برخی مساجد سخنان مهمی نیز ارائه کرده است.photo_2016-10-14_18-32-10

اگر دست ما را نمی‌گیرید، حداقل مردم را آزار ندهید

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری خطاب به افرادی که چشم دیدن توسعه و آرامش منطقه را ندارد، عنوان داشت: «به دوستان عزیز میگویم و برای چندمین بار توصیه می کنم، حالا که دست ما را نمی‎گیرید، حداقل افکار مردم را به هم نریزید و این مردم شریف و قدرشناس را آزار ندهید».

وی عنوان داشت: مردم قهرمان، زحتمکش و آگاه فومن و شفت با حضور خود در انتخابات گذشته و اعتماد به بنده به عنوان خادم ملت ثابت کرده اند که دیگر فومن و شفت جای گزافه گوئی ها و دروغ پراکنی ها نیست.

به برخی افراد از خدا بی‎خبر پول می‎دهند که خادم شما را تخریب کنند/ اراده افتخاری پولادین و قوی است

نماینده مردم فومن و شفت افزود: هم اکنون برخی افراد از خدا بی خبر،با اقدامات تخریبی در فضای مجازی علیه من با استفاده از افراد بیمار بدنبال فضاسازی برای ناکارآمد نشان دادن بنده  هستند. چند نفر مورد شناسایی قرار گرفته اند که به این افراد ماهیانه دستمزد می دهند که فرد مورد اعتماد شما مردم را تخریب بکنند، اینها نه تنها خللی در کار من به عنوان خادم مردم ایجاد نمی کنند بلکه ارزشی برای من و مردم ندارند و به لطف خدا اراده افتخاری برای آبادانی فومن و شفت به کمک شما مردمان عزیز و غیرتمند اراده ای پولادین و قوی است.

افتخاری متذکر شد: این افراد می خواهند که با تخریب ها  اذهان عمومی را تشویش کنند ولی شما مردم آگاه تر از این افراد هستید و گول این افراد نابخرد را نخواهید خورد و در عین حال اینها باید در پیشگاه خداوند عزوجل باید پاسخ گو باشند.

خانه از پای بست ویران است /  بیش از دو هزار نامه مردمی دریافت کرده ام

افتخاری تصریح کرد: همیشه با خوش بینی فکر میکردم در امورات اداری دو شهرستان مشکلات زیادی نیست و من کار سختی را نخواهم داشت اما متوجه شده ام در بعضی از امورات از پای بست ویران است و نیاز به ایجاد زیربنایی قوی دارد.

‏‎وی با بیان اینکه «از همه شما مردم می خواهم که برای خادمین خود دعا کنید»، گفت: تمام سعی بنده این است تا با به کارگیری افراد شایسته و خداترس و مدیران لایق، کارآمد، متخصص و متعهد، همانگونه که مقام معظم رهبری تاکید دارند که از افراد با روحیه انقلابی در امورات استفاده شود، بتوانم حق مردم را مطالبه کنم و برای عمران و آبادانی فومن و شفت که بسیار مهجور واقع شده، گامی ارزشمند و ماندگار بردارم.
‏‎
‏‎وی ادامه داده است: تا کنون بیش از دو هزار نامه از گرفتاری های مردم در دوشهرستان فومن و شفت به دفتر اینجانب واصل شده که متاسفانه نیمی از درخواست ها اشتغال جوانان تحصیل کرده است، این جوانان نور چشم خانواده ها و جامعه اسلامی هستند و باید مدیران دستگاههای مرتبط برای ایجاد اشتغال گامی اساسی بردارند.

به جای اینکه چرخ اقتصاد را بچرخانند، به فکر جیبشان هستند

‏‎افتخاری به مشکلات بخش صنعت نیز اشاره کرده و گفت: متاسفانه یک عده بجای اینکه چرخ اقتصاد را بچرخانند و به فکر مشکل اقتصادی کشور و منطقه باشند به فکر جیبشان هستند و می توان مدعی شد که دندانه های چرخ صنعت در فومن و شفت نابود شده است.
‏‎وی ادامه داد: معوقات بانکی ۳۷ میلیاردی یکی از شرکت ها در شهرک صنعتی شفت که مشکلات زیادی دارد، موجب شده بانک های عامل با این شرایط، هیچ تسهیلاتی به این شهرک ها اختصاص ندهند.

در قضیه پل ورودی فومن به مردم و تاریخ این دیار توهین شده است 

به گزارش دیارمیرزا ‏‎عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرده است: بنده مهدی افتخاری به مردم قول داده ام که به فکر توسعه فومن و شفت باشم و همه جا گفته ام نخواهم گذاشت که فومن و شفت در بن بست توسعه قرار بگیرد، باید بگویم در بخش عمرانی و زیرساخت ها دچار مشکلات زیاد هستیم از جمله پل ورودی فومن که درآن به قدمت، تاریخ و مردمان این شهر توهین شده است، من پشت این تریبون بیان خواهم کرد که ما با یگیریهای کارشناسی دنباله کار را گرفته ایم و باز خواهیم گرفت.
‏وی تاکید کرده است: قابل توجه آقایانی که تریبون دارند و میگویند فلان کار نباید صورت بگیرد نباید برای مثال دست به پل فومن زد و این یک بیت المال است،توصیه می کنم بروید تحقیق کنید و بعد حرف بزنید، بیت المال زیادی دراین شهر پایمال شده است چرا تابحال حرف نزده اید. تاکنون کجا بودید و چرا نرفتید بررسی نکردید باید بگویم میلیاردها پول صرف هزینه های این پل شده و از بیت المال اخذ شده این هزینه ها کجا رفته است.

افتخاری با بیان اینکه تحقیق و تفحص وظیفه ذاتی خادمین مردم در خانه ملت است، افزود: به زودی گزارش وضعیت پل را به صورت کامل تقدیم مردمان عزیز خواهم کرد و به دوستان عزیز میگویم حال که دست ما را نمی گیرید، حداقل افکار مردم را به هم نریزید.

‏‎نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: اگر خداوند متعال بخواهد با صبر شما مردم می‎توانیم امید و آینده خوبی را برای دو شهرستان فومن وشفت به ارمغان بیاوریم.

tel final1

Share