نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه

اگر احمدی‌نژاد ردصلاحیت می‌شد ممکن بود طرفداران متعصبش یک سونامی به راه بیندازند/اقدام ارزشمند رهبری یک تدبیر بی‌نظیر در تاریخ نظام و انتخابات‌ است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به توصیه رهبری به احمدی‌نژاد گفت: این اقدام بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری یک تدبیر بی‌نظیر در تاریخ نظام جمهوری اسلامی و انتخابات‌ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، اسدالله بادامچیان اظهار کرد: قبل از این که مقام معظم رهبری به این موضوع ورود پیدا کند فضای انتخاباتی کشور درگیر چند موضوع بود. اول موضوع آقای دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور و دور دوم ریاست جمهوری ایشان، موضوع دوم، آمدن یا نیامدن آقای احمدی نژاد در انتخابات، سفرهای شهرستانی و تبلیغات شدید قبل از موعد که ایشان انجام می‌دادند و به تدریج جامعه را به سمت یک تنش پیش می‌برد، چراکه طرفداران ایشان حرکت تبلیغاتی عظیم راه می‌انداختند و طرفداران دولت و جریان اصلاحات هم به مقابلbadamه برخواسته و در نتیجه جامعه دچار دوقطبی تنش زا می‌شد که هر دوطرف به جای رقابت انتخاباتی در جهت تخریب یکدیگر برمی‌آمدند.

وی ادامه داد: بنابراین موضوعی مطرح می‌شد مبنی بر این که اصلاح‌طلبان مسائل سنگینی را علیه آقای احمدی نژاد و اطرافیانش جمع آوری کرده و قصد مطرح کردن آنها به صورت تبلیغات منفی را دارند. عده دیگری نیز این را مطرح می‌کردند که طرفداران متعصب آقای احمدی نژاد درصدد هستند که علیه آقای روحانی و دولت تخریب جدی به عمل آورند. این حالت تهدیدی به اینجا رسیده بود که اگر حتی شورای نگهبان هم آقای احمدی نژاد را رد کند، ممکن بود که طرفداران متعصب ایشان سونامی راه بیندازند. البته بنده به این مورد اخیر اعتقاد نداشتم. اما این که دو طرف به صورت دو قطبی تنش‌زا به هم چنگال بیندازند را احتمال می‌دادم و یقین داشتم که این کار انجام می‌شود.

بادامچیان در ادامه گفت‌وگو تصریح کرد: از طرفی بسیاری از ارزش‌گرایان نظرشان بر این بود که نه آقای احمدی نژاد و نه آقای روحانی. در واقع موضوع سوم ، همان مجموعه سومی است که در کنار این دو قطب پدید می‌آمد و نامزدهای غیر این دو نفر را داشت. گرچه به نوعی شور انتخاباتی را بیشتر می‌کرد اما شور سالمی نبود زیرا دو گروه دیگر به شدت با یکدیگر درگیر شده و هر یک از آنها به کسانی که می‌خواستند در این وسط حرکت آرامی را دنبال کنند حمله می‌کردند.

وی در پایان گفت: بنابراین فضای تبلیغاتی فضای پر تنش، پر از درگیری می‌شد و مقام معظم رهبری به عنوان هدایت‌گر و اداره‌کننده نظام آن را چاره فرمودند و در دیداری که با آقای احمدی نژاد داشتند به ایشان توصیه فرمودند که به مصلحت وضعیت کشور و خود آقای احمدی نژاد نمی‌دانند که ایشان نامزد شود.

tel final1

گزینش پرونده‌ها

Share