با حضور مسئولان

اولین ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان در شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ساختمان راهنمایی و رانندگی شهرستان فومن با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر موسی امیری جانشین پلیس راهور ناجا افتتاح شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ساختمان راهنمایی و رانندگی شهرستان فومن با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر موسی امیری جانشین پلیس راهور ناجا، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ مهرگان جانشین رئیس پلیس گیلان و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.photo_2016-10-05_17-33-57

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن، سردار سرتیپ امیری در این مراسم با اشاره به اینکه نوسازی اماکن برای انجام وظیفه بهتر و حفظ اقتدار و عظمت حاکمیت در سطح شهرستان اجرایی می شود گفت: بر اساس قانون پاسگاه‎های پلیس توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته و در اختیار راهنمایی و رانندگی قرار می گیرد.

جانشین پلیس راهور ناجا مهمترین دغدغه این نهاد را ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی در داخل شهرها خواند و گفت: ما از بابت برخی ساختمانها و مکان پلیس راهور طبق بازدیدی که در استان داشتم شرمنده ام زیرا این ساختمانها در شان مردم نیست.

وی از اختصاص اعتباری در بودجه سالانه به بخش عمرانی در سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: ۵۰۰ شهرستان در کشور وجود دارند که نیازمند چنین ساختماتی هستند.

امیری از مشارکت و حضور مسئولان در مراسم افتتاح این پروژه تقدیر و تشکر نمود و گفت: این اولین ساختمان افتتاح شده پلیس راهور در شهرستان هایگیلان است.

این ساختمان به مساحت ۵۰۰مترمربع و با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای ایجاد امنیت و خدمت گذاری بهتر به مردم ساخته شده است.


tel final1

Share