کاپیتان سپیدرود پس از عدم حضور سپیدرود در فومن و حذف از جام حذفی

سپیدرود هم درست میشود،چند روزی اشک بریزید،حرص بخورید تا دوستان مشکلات را حل کنند

به گزارش رصد فضای مجازی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سهیل حق شناس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت :امروز را به تاریخ همیشه تاریک ورزش رشت اضافه کنیم.این روزها تمامی ندارد.همیشه مثل سایه دنبالمان می آید.کوتاه نمی شود که هیچ، هر روز بلند تر می شود.لحظه ای درنگ کنیم !!!!شاید امروز فهمیدم که چقدر ساده ایم.چرا آسفالتهای شهرمان همیشه خراب است.چرا پروژه های عمرانی شهر چندین سال طول میکشد یا نیمه تمام می ماند.

به گزارش رصد فضای مجازی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سهیل حق شناس کاپیتان با تجربه و محبوب سپیدرود پس از عدم حضور این تیم  در بازی مقابل شهرداری فومن در چهارچوب مسابقات جام حذفی کشور به دلیل مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان که منجر به حذف سپیدورد از این مسابقات شد اقدام به انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرام خود کرده است که در ادامه مشاهده می نمایید.

متن منتشر شده به شرح زیر می باشد:

چشمها را باید شست جور دیگر باید دید…….
امروز را به تاریخ همیشه تاریک ورزش رشت اضافه کنیم.این روزها تمامی ندارد.همیشه مثل سایه دنبالمان می آید.کوتاه نمی شود که هیچ، هر روز بلند تر می شود.
لحظه ای درنگ کنیم !!!!شاید امروز فهمیدم که چقدر ساده ایم.چرا آسفالتهای شهرمان همیشه خراب است.چرا پروژه های عمرانی شهر چندین سال طول میکشد یا نیمه تمام می ماند.امروز بیشتر درک کردم که چرا در شهر ما خیابانها کوچک است.وقتی جایی را می کنند ماهها و بلکه سالها درست نمی شود.از این موارد انقدر زیاد است که نمی دانم چه بگویم.ولی حالا می دانم که ما خودمان دوست داریم اینگونه باشد.همیشه دوست داشتیم.اصلا با عذاب و مشکل عجین شده ایم.جالب اینکه وقتی بعد از ماهها مشکلات حل میشود فراموش می کنیم و کلی خوشحال می شویم و تشکر میکنیم که ممنونیم از اینکه ما را اذیت کردید و حالا حل شد.
این میشود که میگویند اشکالی ندارد.امروز نشد فردا.همین که انجام دهیم مردم ساکت می شوند.و ما یادمان میرود این عمر ماست که می گذرد.
وحالا…..
سپیدرود هم درست میشود مردم نگران نباشید.چند روزی خون دل بخورید،اشک بریزید،حرص بخورید تا دوستان مشکلات را حل کنند.امروز که گذشت شاید فردا شاید هم ….
از ماست که برماست

capture

tel final1

Share