در مراسم آغاز سال تحصیلی 96-95

افتخاری: علیرغم بی مهری‌هایی که به معلمان شده ولی جایگاه معلمان والاست+تصاویر

افتخاری با اشاره به اینکه بر یادگیری پافشاری و به تحصیل افتخار کنید گفت: علیرغم بی مهری‌هایی که به معلمان شده ولی جایگاه معلمان والا است و جایگاه امروز ما حاصل زحمات و تلاش معلمان است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم فومن و شفت در مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۵ خاطرنشان کرد؛ دانش آموزان بدانند هر کسی اگر به جایگاهی رسیده بر اثر تلاش خودش بوده است.photo_2016-09-25_19-20-26

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن, حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری خطاب به دانش آموزان گفت: تمایل خود را به تحصیل زیاد کنید و بد زبانی، بد اخلاقی و تفکر نادرست را کنار گذاشته و خوش اخلاقی پیشه کنند.

وی علاقه به تحصیل را عامل موفقیت دانست و گفت: شنونده بیانات آموزگارانتان باشید زیرا آنها مطالبی بیان می کنند که ممکن است هرگز نشنوید.

نماینده مردم فومن و شفت تاکید کرد؛ دانش آموزان فرصتها را از دست ندهند و وقت شناس باشند. برخی دانش آموزان امروز تفننی و تفریحی به مدرسه می روند.شما در بهترین دوران خود قرار دارید پس بهترین استفاده را ببرید.

افتخاری با اشاره به اینکه بر یادگیری پافشاری و به تحصیل افتخار کنید گفت: علیرغم بی مهری‌هایی که به معلمان شده ولی جایگاه معلمان والا است و جایگاه امروز ما حاصل زحمات و تلاش معلمان است.

وی شوق یادگیری و داشتن تعهد در کنار تخصص را از اولویتها خواند و گفت: در کنار تحصیل برنامه روحی برای تفکر و جسم نیازمند است.

Share